  • 31. Data: 2009-03-28 22:30:36
    Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Wiesz, ja mam do Krakowa 50 km, często tam bywam, więc przesiąkłem, ale
    > staaaary, używane świece? To się da w ogóle gdzieś kupić? Komplet nowych
    > kosztuje 50 zł. Używane mogą być padnięte bez widocznych oznak.

    Nie niee... to nie tak:-)
    Kumpel miał, wyjął dobre ze swojego jajka, moto chodziło na nich
    idealnie, przejechane około 10Kkm.
    Dał mi je żebym sprawdził czy to wina świec że moto źle pracuje przez te
    co były zainstalowane, to tylko po to żeby wykluczyć je jako winowajce.
    Świece nie okazały się być rozwiązaniem tylko gaźniki więc na razie te
    zostają co były:)
    Bez przesady... przecież nie kupiłbym używanych świec:-p to było
    TYLKO DLA TESTU:-p

    a tak BTW, nowe świece to coś około 30-40 za sztuke.. więc X4 troche się
    robi... lepiej chyba nie wywalić 120 złotych bez sensu tylko żeby
    zobaczyć że nie jest to powodem złego działania..

    Pozdrawiam :)

  • 32. Data: 2009-03-28 23:19:00
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 21:59:12 +0100, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >ale staaaary, używane świece? To się da w ogóle gdzieś kupić?

    Ja kiedyś padłem jak znalazłem na alegrze uzywany filtr powietrza do
    FJ i to za 40zł (cena nowego 55zł). W opisie było: "uzywany dwa
    sezony, stan dobry".

    Na forum samochodowym, na które zaglądam, pojawiło się ostatnio
    ogłoszenie o chęci kupna filtra kabinowego "znośnej używki" :D

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 33. Data: 2009-03-28 23:31:04
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 14:53:28 +0100, Michaczu <m...@t...pl> wrote:

    >Rezultaty są następujące:
    >-na ciepłym silniku przerywanie zniknęło całkowicie
    >-na zimnym przerywa

    Ubogo.

    >-ma delikatne opóźnienie (0,2-0,3 sekundy) w reakcji, jak jest na
    >obrotach podstawowych i nagle na maksa otworzy sie przepustnice

    Synchro. A poza tym, tak sie nie robi i nie jest to miarodajny test
    dla czegokolwiek. To nie singiel 2T.

    >-świece po 100 km jazdy mają idealne zabarwienie, zero osadu
    >(wsadziliśmy CR8 zamiast CR9, czy obniżona ciepłota może coś uszkodzić?
    >dzisiaj jechał bardzo dobrze)

    Nic mu nie bedzie.

    >-falują mu niskie obroty, to było już wcześniej trochę widoczne.. teraz
    >mam wrażenie że jest troszeczke bardziej

    Ubogo.

    >-jak próbuje ustalić obroty na 1,2krpm to później za długo schodzi z
    >wyższych obrotów (czyli za daleko dokręcona śruba niskich obrotów bo
    >przeciez powinien swobodnie wytracać obroty), ogólnie mam wrażenie jakby
    >czasami może jeden garnek niedopalał... ale nie jestem pewien... jakies
    >inne powody falowania obrotów?

    Ubogo + synchro.

    >brudne gaźniki?

    Brudnie nie brudne, w każdym razie kiepsko zrobione + rozjechana
    synchronizacja.

    Piloty wcale nie muszą być po równo. Podawana wartość jest wartością
    orientacyjną, dającą 99% pewności, że sprzęt w ogóle odpali. Ale w
    zależności od stanu silnika i nawet poszczególnych cylindrów w tym
    silniku, ilość obrotów wykręcenia pilotów może być różna (choć
    _zazwyczaj_nie musi i na ustawieniach z serwisówki chodzi OK).

  • 34. Data: 2009-03-28 23:33:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Michaczu pisze:

    > idealnie, przejechane około 10Kkm.

    Swiece z przebiegiem 10 kkm ?

    > a tak BTW, nowe świece to coś około 30-40 za sztuke.. więc X4 troche się
    > robi... lepiej chyba nie wywalić 120 złotych bez sensu tylko żeby
    > zobaczyć że nie jest to powodem złego działania..

    Przy zabawach z gaznikami i tak wystepuje duze prawdopodobienstwo ze
    swiece beda do wymiany. Wiec ich kupno powinno byc pierwsza rzecza na
    liscie.

    Zreszta to generalnie jakas zenada jest. Jak kogos, kurwa, nie stac na
    swiece to niech zmieni hobby. Rybki na ten przyklad tansze, chyba, sa.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 35. Data: 2009-03-29 07:42:34
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    Eskimos pisze:
> [...]

    > silniku, ilość obrotów wykręcenia pilotów może być różna (choć
    > _zazwyczaj_nie musi i na ustawieniach z serwisówki chodzi OK).

    Widze że głównym powodem dla którego według ciebie nie śmiga jest uboga
    mieszanka:-p... ustawiliśmy piloty na 2,15 czyli najwyższa wartość jaką
    ktokolwiek odnalazł w serwisówkach dotyczącą bandziorów (wersja GN coś
    tam..)
    ja ustawiałem piloty pierwszy raz w życiu.. doradź mi tylko czy
    przekręcanie ich o np 0,1 obrotu duzo zmienia? i można próbować tak się
    bawić? spróbuje mu dzisiaj lekko odkręcić jeszcze te pilotki..

    Odrazu uprzedzam Kucza i innych zwolenników wydawania kasy:-p że nie
    oddaje do serwisu bo chce sie nauczyć to regulować, a nie dlatego że
    oszczędzam:-p poza tym to i tak nie moje moto i robie to dla frajdy:)

    Pozdrowionka:)

  • 36. Data: 2009-03-29 08:28:42
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Michaczu wrote:
> [...]
    > gaźniki więc na razie te zostają co były:)
    > Bez przesady... przecież nie kupiłbym używanych świec:-p to było

    Dobra, jesteś rozgrzeszony, troszkę.

    > a tak BTW, nowe świece to coś około 30-40 za sztuke.. więc X4
    > troche się robi... lepiej chyba nie wywalić 120 złotych bez sensu
    > tylko żeby zobaczyć że nie jest to powodem złego działania..

    Które to takie drogie?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 37. Data: 2009-03-29 08:51:58
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Rybki na ten przyklad tansze, chyba, sa.

    Oj. Jakbyś chciał na poważnie zająć się akwarystyką, to byś szybko zmienił
    zdanie :).

    pozdr.
    Mystik

  • 38. Data: 2009-03-29 09:36:47
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 09:42:34 +0200, Michaczu <m...@t...pl> wrote:

    > czy
    >przekręcanie ich o np 0,1 obrotu duzo zmienia?

    Nie.

    >i można próbować tak się
    >bawić? spróbuje mu dzisiaj lekko odkręcić jeszcze te pilotki..

    Daj jeszcze po -0,5 i porzadne synchro.
    Jak nie pomoze, to uszczelnij krocce do podpinania wakuometrów albo
    dokrec opaski na kroccach. Ubogo może być nie tylko z powodu pilotów,
    ale tez np. lewego powietrza. Krocce całe, nie popekane?

    Iglice podwieszone po równo? Poziomy równe? Zaden z rozpylaczy się nie
    wysunął ?

    >Odrazu uprzedzam Kucza i innych zwolenników wydawania kasy:-p

    Akurat ze swiecami odstawiliscie rumunie czytej wody, wiec nie
    cwaniakuj ;)

  • 39. Data: 2009-03-29 09:39:49
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 10:28:42 +0200, Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    wrote:

    >Które to takie drogie?

    CR9EK

    Na alegrze moze faktycznie taniej, ale w sklepie te 35-37 zl trzeba
    polozyc.

    Co nie zmienia faktu, ze robiac gazniki kupilbym bez gadania nowe.

  • 40. Data: 2009-03-29 10:36:36
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Eskimos wrote:

    > Ja kiedyś padłem jak znalazłem na alegrze uzywany filtr powietrza do
    > FJ i to za 40zł (cena nowego 55zł). W opisie było: "uzywany dwa
    > sezony, stan dobry".

    Prawie jak w dowcipie: "Sprzedam tanio pół liny wspinaczkowej, używana,
    stan dobry, jeden koniec postrzępiony" ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.