eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Sat, 28 Mar 2009 23:30:36 +0100

    Marcin Gardeła pisze:

    > Wiesz, ja mam do Krakowa 50 km, często tam bywam, więc przesiąkłem, ale
    > staaaary, używane świece? To się da w ogóle gdzieś kupić? Komplet nowych
    > kosztuje 50 zł. Używane mogą być padnięte bez widocznych oznak.

    Nie niee... to nie tak:-)
    Kumpel miał, wyjął dobre ze swojego jajka, moto chodziło na nich
    idealnie, przejechane około 10Kkm.
    Dał mi je żebym sprawdził czy to wina świec że moto źle pracuje przez te
    co były zainstalowane, to tylko po to żeby wykluczyć je jako winowajce.
    Świece nie okazały się być rozwiązaniem tylko gaźniki więc na razie te
    zostają co były:)
    Bez przesady... przecież nie kupiłbym używanych świec:-p to było
    TYLKO DLA TESTU:-p

    a tak BTW, nowe świece to coś około 30-40 za sztuke.. więc X4 troche się
    robi... lepiej chyba nie wywalić 120 złotych bez sensu tylko żeby
    zobaczyć że nie jest to powodem złego działania..

    Pozdrawiam :)