eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 41. Data: 2009-03-29 14:03:38
    Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Michaczu pisze:
    >
    > Nie niee... to nie tak:-)
    > Kumpel miał, wyjął dobre ze swojego jajka, moto chodziło na nich
    > idealnie, przejechane około 10Kkm.

    Ja pier... Monty Python normalnie. W jaju swiecie nalezy wymienic co 12
    tys, a wy tam psiejsko czarodziejsko uznajecie, ze swiece w po 10 tys sa
    w stanie idealnym, zwlaszcza, ze jezdzone poprzedni sezon, a kto wie czy
    nie 2, wcale bym sie nie zdziwil hehe

    Moze zmiencie jeszcze olej na uzywany w idealnym stanie. Zmieniam co ok
    6 tys, na dniach swojego wyprowadze z garazu i bede zmienial olej i
    swiece, dam gratis :) Swiece nowki sztuki w stanie idealnym wlasnie po
    ok 10tys km i olej ze 4-5tys, tez w stanie idealnym, bo sprzet jezdzil i
    nic sie nie dzialo :))))
    Jako bonus dorzuce plyn hamulcowy w stanie idealnym, jeden sezon ma.
    Hamulce dzialaja, wiec plyn IGLA! :)

    --
    Ozz
    GSX600F


  • 42. Data: 2009-03-29 14:14:31
    Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Ozz wrote:
    > Moze zmiencie jeszcze olej na uzywany w idealnym stanie. Zmieniam
    > co ok 6 tys, na dniach swojego wyprowadze z garazu i bede zmienial
    > olej i swiece, dam gratis :) Swiece nowki sztuki w stanie idealnym
    > wlasnie po ok 10tys km i olej ze 4-5tys, tez w stanie idealnym, bo
    > sprzet jezdzil i nic sie nie dzialo :))))

    Nie przesadzaj znowu w drugą stronę.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98
    GT: Diobeu PL


  • 43. Data: 2009-05-07 17:23:21
    Temat: Re: Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:63fks4d13b51bjiamiebng71a745igdnog@4ax.com...
    > On Wed, 25 Mar 2009 11:11:40 +0100, Michaczu <m...@t...pl> wrote:
    >> myslelismy juz o przepustnicach.. sa delikatnie wytarte...
    >>bo jeden gaznik otworzylismy od góry..ale nie jest to jakos tragiczne..
    >>Poza tym przeciez nad przepustnica jest gumowa membrana..
    > Halohalo, ale to nie te przepustnice ;) One nie muszą być
    > superszczelne i, z racji swojej konstrukcji, nie są. A slady wytarcia
    > w miejscu styku z prowadnicą są normalne.
    > Wycierają się osie przepustnic obrotowych. Ale nie przy 45kkm.
    > Wyjmij gaźniki i obejrzyj iglice w miejscu styku z rozpylaczami.
    > Wyczyść, ustaw poziomy, sprawdź szczelnośc tłoczków ssania, zaworków
    > iglicowych, sprawdź czy kapturki na króćcach do wakuometrów sa
    > szczelne i musi grać. W gaźnikach naprawde nie ma filozofii.
    > Ale najpierw wymień swiece!
    > A co do pilotów, to zostaw te 3 obroty, czy ile tam masz, odpal i
    > wkręcaj pierwszego z brzegu, aż dany gar zgaśnie. Odkręć minimalnie,
    > zeby z powrotem załapał i od tegu punktu jeszcze - 0,5 obrotu i będzie
    > OK.
    > Darz bór,
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    > Poznań



strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: