-
41. Data: 2009-03-29 14:03:38
Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
Od: Ozz <o...@t...pl>
Michaczu pisze:
>
> Nie niee... to nie tak:-)
> Kumpel miał, wyjął dobre ze swojego jajka, moto chodziło na nich
> idealnie, przejechane około 10Kkm.
Ja pier... Monty Python normalnie. W jaju swiecie nalezy wymienic co 12
tys, a wy tam psiejsko czarodziejsko uznajecie, ze swiece w po 10 tys sa
w stanie idealnym, zwlaszcza, ze jezdzone poprzedni sezon, a kto wie czy
nie 2, wcale bym sie nie zdziwil hehe
Moze zmiencie jeszcze olej na uzywany w idealnym stanie. Zmieniam co ok
6 tys, na dniach swojego wyprowadze z garazu i bede zmienial olej i
swiece, dam gratis :) Swiece nowki sztuki w stanie idealnym wlasnie po
ok 10tys km i olej ze 4-5tys, tez w stanie idealnym, bo sprzet jezdzil i
nic sie nie dzialo :))))
Jako bonus dorzuce plyn hamulcowy w stanie idealnym, jeden sezon ma.
Hamulce dzialaja, wiec plyn IGLA! :)
--
Ozz
GSX600F
-
42. Data: 2009-03-29 14:14:31
Temat: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
Ozz wrote:
> Moze zmiencie jeszcze olej na uzywany w idealnym stanie. Zmieniam
> co ok 6 tys, na dniach swojego wyprowadze z garazu i bede zmienial
> olej i swiece, dam gratis :) Swiece nowki sztuki w stanie idealnym
> wlasnie po ok 10tys km i olej ze 4-5tys, tez w stanie idealnym, bo
> sprzet jezdzil i nic sie nie dzialo :))))
Nie przesadzaj znowu w drugą stronę.
--
Diobeu
NT650V Deauville '98
GT: Diobeu PL
-
43. Data: 2009-05-07 17:23:21
Temat: Re: Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:63fks4d13b51bjiamiebng71a745igdnog@4ax.com...
> On Wed, 25 Mar 2009 11:11:40 +0100, Michaczu <m...@t...pl> wrote:
>> myslelismy juz o przepustnicach.. sa delikatnie wytarte...
>>bo jeden gaznik otworzylismy od góry..ale nie jest to jakos tragiczne..
>>Poza tym przeciez nad przepustnica jest gumowa membrana..
> Halohalo, ale to nie te przepustnice ;) One nie muszą być
> superszczelne i, z racji swojej konstrukcji, nie są. A slady wytarcia
> w miejscu styku z prowadnicą są normalne.
> Wycierają się osie przepustnic obrotowych. Ale nie przy 45kkm.
> Wyjmij gaźniki i obejrzyj iglice w miejscu styku z rozpylaczami.
> Wyczyść, ustaw poziomy, sprawdź szczelnośc tłoczków ssania, zaworków
> iglicowych, sprawdź czy kapturki na króćcach do wakuometrów sa
> szczelne i musi grać. W gaźnikach naprawde nie ma filozofii.
> Ale najpierw wymień swiece!
> A co do pilotów, to zostaw te 3 obroty, czy ile tam masz, odpal i
> wkręcaj pierwszego z brzegu, aż dany gar zgaśnie. Odkręć minimalnie,
> zeby z powrotem załapał i od tegu punktu jeszcze - 0,5 obrotu i będzie
> OK.
> Darz bór,
> Eskimos
> FJ1200
> Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
> Poznań