  • 11. Data: 2024-06-20 16:31:05
    Temat: Re: A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić na wierzch
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 14:57, J.F pisze:

    > Jeśli chodzi o nas, to na mój ówczesny gust, pierwszy lockdown był za
    > wcześnie - za mało tego wirusa było w kraju, stłumiono go na początku,
    > a potem co - wieczny lockdown? Bo ten wirus przyjdzie i się
    > rozprzestrzeni, lockdown ma tylko taki sens, ze spowalnia rozwój
    > epidemii, dzięki czemu np nie brakuje łóżek w szpitalach.

    Źle to świadczy o rządzących i naukowcach co im podpowiadali
    W efekcie ludzie ginęli z powodu braku dostępu do lekarza.
    Co z tego że łóżek na covid wystarczyło? BEZCZELNA wymówka dla
    usprawiedliwienia NIEKOMPETENCJI.

    Nic na to nie poradzę. Podjęli BŁĘDNE decyzje. Do więzienia za to nie
    pójdą ale do trybunału stanu OWSZEM ;-)

    > Ale na usprawiedliwienie PiS powiem tyle, ze na początku 2020 roku,
    > to chyba nikt nie wiedział na ile wirus jest groźny i co potrafi.
    Mejstrimy za to wiedziały że zamykanie LASÓW to GŁUPOTA
    Czyli coś jednak było wiadomo. Czy to tylko polityczna nagonka była?

    Jak to świadczy na przyszłość o wiarygodności naukowców i tego całego WHO?

  • 12. Data: 2024-06-20 17:51:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > rozprzestrzeni, lockdown ma tylko taki sens, ze spowalnia rozwój
    > epidemii, dzięki czemu np nie brakuje łóżek w szpitalach.

    A ja to myślę, że lockdown nie miał żadnego wpływu na rozwój pandemii.
    Ludzie przecież żyli i kontaktowali się ze sobą. Jak była rodzina to
    dzieci chodziły gdzie indziej a rodzice gdzie indziej. Często do pracy i
    przedszkola. Wszyscy chodziliśmy do sklepów. A w sklepach personel,
    który jakoś nie wykruszył się. Tak samo lekarze. Co różnicowało to
    przede wszystkim podatność osobnicza. Wiadomo było, że organizm osoób
    starszych nie poradzi sobie. Ale sama reakcja na koronawirusa bywała
    różna. Jedni sportowcy chorowali a inni nie. Absurdalne zakazy np.
    przemieszczania się jakby istniały jakieś ogniska pendemii, gdy wszędzie
    udział był podobny. Hit to oczywiście zakaz wstępu do lasu. Same
    maseczki, czyli zwykłe szmaty, których skuteczność filtrowania jest
    żadna bo muszą zapewnić dostęp powietrza.

    Jedyne co lockdown przyniósł pozytywnego to to, że pracodawcy nagle
    odkryli możliwość pracy zdalnej i że jak ktoś ma katar to jednak
    powinien w domu siedzieć a nie zarażać kolegów. Ale to nie miało
    realnego wpływu na pandemię bo jak wyżej, w domach siedzieli tylko
    naprawdę chorzy a reszta funkcjonowała tak, że miała tysiące okazji by
    się zarażać.

    > Ale na usprawiedliwienie PiS powiem tyle, ze na początku 2020 roku,
    > to chyba nikt nie wiedział na ile wirus jest groźny i co potrafi.
    > Może niektórzy Chinczycy wiedzieli, ale czy powiedzieli i czy można im
    > wierzyc. I nie wiadomo, jak chinska wiedza ma się do Polski.
    >
    > Włochów zdaje się siekło na początku mocno, ale dzieki kwarantannie
    > ograniczyli rozwój.

    A u nas nie było kwarantanny? Może po prostu jako naród Włosi są
    bardziej podatni. Genetycznie albo przez inny styl życia. Albo mają
    innych seniorów.

    Ktoś w ogóle doszedł już jakie konkretne czynniki różnicowały ludzi, że
    organizmy jednych reagowały a innych w ogóle? To jest po prostu festiwal
    głupoty.

    Można nawet usprawiedliwić niektóre z tych działań, ale nie te absurdy.
    Do tego łamanie praw obywatelskich. Sprawcy powinni za to siedzieć!

  • 13. Data: 2024-06-20 17:54:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jun 2024 16:31:05 +0200, _Master_ wrote:

    > Źle to świadczy o rządzących i naukowcach co im podpowiadali
    > W efekcie ludzie ginęli z powodu braku dostępu do lekarza.
    > Co z tego że łóżek na covid wystarczyło? BEZCZELNA wymówka dla
    > usprawiedliwienia NIEKOMPETENCJI.

    We Włoszech podobno nie wystarczyło, i ludzie umierali z braku
    respiratora.
    Takie mogą być skutki braku lockdownu.

    Z drugiej stronie w Londynie przygotowali tymczasowy szpital z 500
    respiratorami, i miał ... kilkunastu pacjentów. Mimo, ze Johnson długo
    lockdownu nie robił.

    Ale to tak jak kiedys Kopacz. Stwierdziła, ze nie będzie przepłacała
    za szczepionkę na grypę, nie kupiła ... i wyszło na jej - wiekiej
    epidemii nie było.
    Ale czy to skutek głębokiej wiedzy, czy "węża w kieszeni" ?
    Bo jakby się okazała grożna i tysiące umierały ?

    > Mejstrimy za to wiedziały że zamykanie LASÓW to GŁUPOTA
    > Czyli coś jednak było wiadomo. Czy to tylko polityczna nagonka była?

    A tu się zgadzamy - głupia decyzja, i szybko wycofana ... dzięki
    nagonce?

    > Jak to świadczy na przyszłość o wiarygodności naukowców i tego całego WHO?

    O ile pamiętam, to WHO na początku sie długo nie mógł zdecydować -
    zalecic maseczki, czy nie zalecić.

    Przy czym znów - WHO a Chiny ... trudne stosunki.

    J.

  • 14. Data: 2024-06-20 18:06:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    i na co to jest DOWÓD?

    Organizm człowieka jest tak skomplikowany ze medycyna już dawno powinna
    się przestać o nim wypowiadać.

    To szarlataństwo ubrane w białe mundurki.

    Ale szacunku się domagają jak by byli świętą wyrocznią.

  • 15. Data: 2024-06-20 18:08:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.06.2024 o 17:51, io pisze:

    > A ja to myślę, że lockdown nie miał żadnego wpływu na rozwój pandemii.

    Szury tak twierdziły na początku pandemii.

    Czy wtedy byłeś szurem czy tylko teraz potrafisz po szkodzie być mądrym?

  • 16. Data: 2024-06-20 20:02:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jun 2024 11:11:18 +0200, w <v50rnn$8d7$4@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Ci co mają przepraszać wiedzą o co chodzi.

    Przepraszamy, że nie wyrwaliśmy chwastów.

  • 17. Data: 2024-06-21 05:29:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 20.06.2024 18:06, _Master_ wrote:
> [...]
    > się przestać o nim wypowiadać.
    >
    > To szarlataństwo ubrane w białe mundurki.
    >
    > Ale szacunku się domagają jak by byli świętą wyrocznią.

    Znaczy się mamy wierzyć i szanować czarne mundurki (czy raczej
    sukienki)? :-D I niech nikt (tzn. prawdziwi liberałowie, a nie
    łże-liberałowie jak Konfederacja) nie da się zwieść zgrabnym słówkom
    konfederatów - przypominam, że ich topowi działacze podpisali taki oto
    kabaretowy dokumencik: https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl. Na
    pierwszy rzut oka można by ich uznać za nieszkodliwych idiotów, gdyby
    nie to, że są tam również takie zapisy: ,,...niniejszym zgodnie wyrażamy
    szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i PUBLICZNEGO panowaniu
    Chrystusa Króla Polski oraz opiece Jego Najświętszej Matki, Królowej
    Korony Polskiej". Zwracam uwagę na przymiotnik ,,publicznego". Generalnie
    polecam lekturę tego dokumentu, bo IMO dla kogoś z wykształceniem
    technicznym (czy też właśnie medycznym) to niezły kabaret jest. :-D

  • 18. Data: 2024-06-21 07:53:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 05:29, JDX pisze:
    > Znaczy się mamy wierzyć i szanować czarne mundurki (czy raczej sukienki)?

    Ciach. Twoje fobie mnie nie interesują.

    W tym wątku udowodniono że medycy źle podpowiadali rządzącym.

    Szury stosując zwykłą logikę zaoszczędziłyby i ludzkie życia i ochroniły
    gospodarkę.

  • 19. Data: 2024-06-21 10:53:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.06.2024 07:53, _Master_ wrote:

    > Ciach. Twoje fobie mnie nie interesują.
    Ale że co? Prawda o Konfederacji boli? :-D

  • 20. Data: 2024-06-23 10:59:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 10:53, JDX pisze:
    > Ale że co? Prawda o Konfederacji boli?

    Wolno Ci mieć takie zdanie o Konfederacji

    A w temacie coś napiszesz?