    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić na wierzch
    Date: Thu, 20 Jun 2024 16:31:05 +0200

    W dniu 20.06.2024 o 14:57, J.F pisze:

    > Jeśli chodzi o nas, to na mój ówczesny gust, pierwszy lockdown był za
    > wcześnie - za mało tego wirusa było w kraju, stłumiono go na początku,
    > a potem co - wieczny lockdown? Bo ten wirus przyjdzie i się
    > rozprzestrzeni, lockdown ma tylko taki sens, ze spowalnia rozwój
    > epidemii, dzięki czemu np nie brakuje łóżek w szpitalach.

    Źle to świadczy o rządzących i naukowcach co im podpowiadali
    W efekcie ludzie ginęli z powodu braku dostępu do lekarza.
    Co z tego że łóżek na covid wystarczyło? BEZCZELNA wymówka dla
    usprawiedliwienia NIEKOMPETENCJI.

    Nic na to nie poradzę. Podjęli BŁĘDNE decyzje. Do więzienia za to nie
    pójdą ale do trybunału stanu OWSZEM ;-)

    > Ale na usprawiedliwienie PiS powiem tyle, ze na początku 2020 roku,
    > to chyba nikt nie wiedział na ile wirus jest groźny i co potrafi.
    Mejstrimy za to wiedziały że zamykanie LASÓW to GŁUPOTA
    Czyli coś jednak było wiadomo. Czy to tylko polityczna nagonka była?

    Jak to świadczy na przyszłość o wiarygodności naukowców i tego całego WHO?