    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić na wierzch
    Date: Thu, 20 Jun 2024 14:57:51 +0200

    On Thu, 20 Jun 2024 11:11:18 +0200, _Master_ wrote:

    > Ci co mają przepraszać wiedzą o co chodzi.
    >
    > Ale też zdaję sobie sprawę że są tacy to wykonają tuskowego fikołka i że
    > byli ZAWSZE przeciw lokdałnom.

    Jeśli chodzi o nas, to na mój ówczesny gust, pierwszy lockdown był za
    wcześnie - za mało tego wirusa było w kraju, stłumiono go na początku,
    a potem co - wieczny lockdown? Bo ten wirus przyjdzie i się
    rozprzestrzeni, lockdown ma tylko taki sens, ze spowalnia rozwój
    epidemii, dzięki czemu np nie brakuje łóżek w szpitalach.

    Ale na usprawiedliwienie PiS powiem tyle, ze na początku 2020 roku,
    to chyba nikt nie wiedział na ile wirus jest groźny i co potrafi.
    Może niektórzy Chinczycy wiedzieli, ale czy powiedzieli i czy można im
    wierzyc. I nie wiadomo, jak chinska wiedza ma się do Polski.

    Włochów zdaje się siekło na początku mocno, ale dzieki kwarantannie
    ograniczyli rozwój.

    J.