-
61. Data: 2014-06-14 19:51:10
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisał(a):
> On Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany
>>W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
>>- [Standardowa formułka]
>>- Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
>>kilka minut?
>>- Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
>>usługi.
>>- Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
>>**Bip, bip.**
>>
>>Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
>
> Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
> sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke
Ale kolega CHCE rozmawiac.
A dokladniej to chce uslyszec dobra oferte.
Co prawda w natloku "przez Internet taniej" moze i masz racje - nie
warto rozmawiac.
J.
-
62. Data: 2014-06-14 20:14:49
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisał(a):
> Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
> sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke
A gdzie tam.. rozmawia się. Możliwie długo. I bez sensu.
Im dłużej się go przytrzyma, tym mniej połączeń dziennie zrobi.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
63. Data: 2014-06-14 21:52:23
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message
news:539ade71$0$2353$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 13-06-2014 12:09, ZakonSpirowany pisze:
>> No i wytrzymali do dziś. Przed chwilą dzwonili, ale nie odbierałem, bo
>> jeszcze ponad miesiąc czasu na złożenie ewentualnej rezygnacji z usług.
>
> A tymczasem sprawdziłem sobie co mi oferują w konfiguratorze online. I...
> to jest jakaś kpina.
> Abonament na podobną kwotę do obecnej daje mi mniej niż mam obecnie.
> Kij z minutami i esemesami, póki jest Internet, no ale właśnie -
> dotychczas miałem 0,5 GB, a teraz miałbym... 0,5 GB. No rewelacja!
> Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej -
> za 90 zł - dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z
> chcą ode mnie 450 zł. Brak mi już słów.
A ja muszę pochwalić AT&T w USA - przyciśnięci konkurencją sami
zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie itp.
Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))
Oczywiście jest możliwość że był tam jakiś haczyk którego przeoczyłem,
ale o tym się przekonam w krótce :-))))))
-
64. Data: 2014-06-14 22:17:50
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:52:23 -0500, Pszemol napisał(a):
> A ja muszę pochwalić AT&T w USA - przyciśnięci konkurencją sami
> zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
> cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
> i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
> ($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
> 10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie itp.
> Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
> koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
> Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))
Taa ... ale te ~650 zl za trzy telefony to jakis rozboj jest, wiec nie
wiem co tu chwalic.
No i bylo z czego schodzic :-)
J.
-
65. Data: 2014-06-14 23:22:18
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:17j3ah9eyhij9$.18qxg38nx9t2e.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:52:23 -0500, Pszemol napisał(a):
>> A ja muszę pochwalić AT&T w USA - przyciśnięci konkurencją sami
>> zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
>> cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
>> i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
>> ($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
>> 10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie
>> itp.
>> Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
>> koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
>> Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))
>
> Taa ... ale te ~650 zl za trzy telefony to jakis rozboj jest, wiec nie
> wiem co tu chwalic.
Ile kosztowałby taki abonament z 10Giga danych miesięcznie w Polsce?
> No i bylo z czego schodzic :-)
No teraz jest $145/mies, to wychodzi ile zł? 440zł według googla?
-
66. Data: 2014-06-20 16:06:53
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>
W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
> - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
> **Bip, bip.**
Dziś znowu dzwonili, ale nie słyszałem dzwonka.
Do końca umowy już tylko @#$#%@^#! Właśnie wszedłem na konto, żeby to
dokładnie sprawdzić i się dowiedziałem, że mi CHUJE włączyli, nawet nie
wiem kiedy, pakiet 300 MB za 9 zł (w kwocie abonamentu mam 500 MB i
wystarczało). Przegięli. Jeśli w salonie odpowiednio mi tego nie
zrekompensują, to rezygnuję z ich usług.
--
?(??_?)? ? ???
-
67. Data: 2014-06-22 19:15:54
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message
news:53a44005$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
>> - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
>> **Bip, bip.**
>
> Dziś znowu dzwonili, ale nie słyszałem dzwonka.
>
> Do końca umowy już tylko @#$#%@^#! Właśnie wszedłem na konto, żeby to
> dokładnie sprawdzić i się dowiedziałem, że mi CHUJE włączyli, nawet nie
> wiem kiedy, pakiet 300 MB za 9 zł (w kwocie abonamentu mam 500 MB i
> wystarczało). Przegięli. Jeśli w salonie odpowiednio mi tego nie
> zrekompensują, to rezygnuję z ich usług.
:-)))))
-
68. Data: 2014-06-22 21:08:17
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Marek <p...@s...com>
W dniu 2014-06-04 14:03, ZakonSpirowany pisze:
> W Play już miałem i
> powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
Hej, ja trochę off-topic. Jeśli nie masz nic przeciwko temu, to
chciałbym podpytać co masz przeciwko Play?
Może dodam, że przeniosłem do nich wszystkie swoje telefony firmowe i
jak do tej pory nie mam (po kilku latach) powodów do narzekania. Fajne
jest to, że mają nadajniki oprócz własnych: w Orange, T-mobile i Plusie,
co dla mnie oznacza, że gdziekolwiek jestem, to pogadam. Do tego
rachunki też super względem innych. To w czym rzecz? Wiem, że nie jedna
osoba narzeka na Play, co jeszcze bardziej mnie zaskakuje.
--
Pozdrawiam
Marek
-
69. Data: 2014-06-22 22:59:08
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>
W dniu 2014-06-22 o 21:08, Marek pisze:
> W dniu 2014-06-04 14:03, ZakonSpirowany pisze:
>
>> W Play już miałem i
>> powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
>
> Hej, ja trochę off-topic. Jeśli nie masz nic przeciwko temu, to
> chciałbym podpytać co masz przeciwko Play?
>
Ja się wtrącę ;)
Co mam przeciwko play? Jestem (jeszcze) ich klientem od 9 lat (i nie
płacę mało).
Teraz kończy mi się umowa. To co proponują za przedłużenie to lekko
zakrawa na celowe obrażanie klienta. Obecnie mają jedne z najwyższych
cen, a jak do tego dodasz tragiczną obsługę klienta (to mają od zawsze)
to jedyny nasuwający się wniosek jest taki: zwiewać jak najszybciej :)
p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.
Pozdrawiam,
--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania
i zużywa o wiele mniej siana...[...]"
-
70. Data: 2014-06-22 23:05:23
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 22:59:08 +0200 osobnik zwany Dylon napisał:
> p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
> lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.
>
jeśli myslisz, że u innego operatora będzie inaczej to się grubo mylisz :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett