  • 61. Data: 2014-06-14 19:51:10
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany

    > Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
    > sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke

    Ale kolega CHCE rozmawiac.
    A dokladniej to chce uslyszec dobra oferte.

    Co prawda w natloku "przez Internet taniej" moze i masz racje - nie
    warto rozmawiac.

    J.

  • 62. Data: 2014-06-14 20:14:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:22:46 -0500, A.L. napisał(a):

    > Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
    > sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke

    A gdzie tam.. rozmawia się. Możliwie długo. I bez sensu.
    Im dłużej się go przytrzyma, tym mniej połączeń dziennie zrobi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 63. Data: 2014-06-14 21:52:23
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message

    > A tymczasem sprawdziłem sobie co mi oferują w konfiguratorze online. I...
    > to jest jakaś kpina.
    > Abonament na podobną kwotę do obecnej daje mi mniej niż mam obecnie.
    > Kij z minutami i esemesami, póki jest Internet, no ale właśnie -
    > dotychczas miałem 0,5 GB, a teraz miałbym... 0,5 GB. No rewelacja!
    > Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej -
    > za 90 zł - dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z
    > chcą ode mnie 450 zł. Brak mi już słów.

    A ja muszę pochwalić AT&T w USA - przyciśnięci konkurencją sami
    zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
    cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
    i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
    ($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
    10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie itp.
    Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
    koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
    Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))

    Oczywiście jest możliwość że był tam jakiś haczyk którego przeoczyłem,
    ale o tym się przekonam w krótce :-))))))

  • 64. Data: 2014-06-14 22:17:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:52:23 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
    > Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))

    Taa ... ale te ~650 zl za trzy telefony to jakis rozboj jest, wiec nie
    wiem co tu chwalic.

    No i bylo z czego schodzic :-)

    J.

  • 65. Data: 2014-06-14 23:22:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taa ... ale te ~650 zl za trzy telefony to jakis rozboj jest, wiec nie
    > wiem co tu chwalic.

    Ile kosztowałby taki abonament z 10Giga danych miesięcznie w Polsce?

    > No i bylo z czego schodzic :-)

    No teraz jest $145/mies, to wychodzi ile zł? 440zł według googla?

  • 66. Data: 2014-06-20 16:06:53
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
    > - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    > **Bip, bip.**

    Dziś znowu dzwonili, ale nie słyszałem dzwonka.

    Do końca umowy już tylko @#$#%@^#! Właśnie wszedłem na konto, żeby to
    dokładnie sprawdzić i się dowiedziałem, że mi CHUJE włączyli, nawet nie
    wiem kiedy, pakiet 300 MB za 9 zł (w kwocie abonamentu mam 500 MB i
    wystarczało). Przegięli. Jeśli w salonie odpowiednio mi tego nie
    zrekompensują, to rezygnuję z ich usług.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 67. Data: 2014-06-22 19:15:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wystarczało). Przegięli. Jeśli w salonie odpowiednio mi tego nie
    > zrekompensują, to rezygnuję z ich usług.

    :-)))))

  • 68. Data: 2014-06-22 21:08:17
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-04 14:03, ZakonSpirowany pisze:

    > W Play już miałem i
    > powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.

    Hej, ja trochę off-topic. Jeśli nie masz nic przeciwko temu, to
    chciałbym podpytać co masz przeciwko Play?

    Może dodam, że przeniosłem do nich wszystkie swoje telefony firmowe i
    jak do tej pory nie mam (po kilku latach) powodów do narzekania. Fajne
    jest to, że mają nadajniki oprócz własnych: w Orange, T-mobile i Plusie,
    co dla mnie oznacza, że gdziekolwiek jestem, to pogadam. Do tego
    rachunki też super względem innych. To w czym rzecz? Wiem, że nie jedna
    osoba narzeka na Play, co jeszcze bardziej mnie zaskakuje.

    Marek

  • 69. Data: 2014-06-22 22:59:08
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-22 o 21:08, Marek pisze:

    > Hej, ja trochę off-topic. Jeśli nie masz nic przeciwko temu, to
    > chciałbym podpytać co masz przeciwko Play?

    Ja się wtrącę ;)

    Co mam przeciwko play? Jestem (jeszcze) ich klientem od 9 lat (i nie
    płacę mało).
    Teraz kończy mi się umowa. To co proponują za przedłużenie to lekko
    zakrawa na celowe obrażanie klienta. Obecnie mają jedne z najwyższych
    cen, a jak do tego dodasz tragiczną obsługę klienta (to mają od zawsze)
    to jedyny nasuwający się wniosek jest taki: zwiewać jak najszybciej :)

    p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
    lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.

    Pozdrawiam,
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 70. Data: 2014-06-22 23:05:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Jun 2014 22:59:08 +0200 osobnik zwany Dylon napisał:

    > p.s. dopiero jak złożysz wypowiedzenie umowy, to raczą zaproponować
    > lepsze warunki, ale w dalszym ciągu są one śmieszne.

    jeśli myslisz, że u innego operatora będzie inaczej to się grubo mylisz :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?