  • 51. Data: 2014-06-08 18:52:42
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-07 17:29, animka pisze:

    > Jak rozwiązałam umowę w Orange to od razu mi zlikwidowali konto na
    > stronie orange. Zostały tam utworzone przeze mnie numery telefonów do
    > znajomych i rodziny. Nie mogłam niestety wejść na to konto i usunąć,
    > żeby im tego nie zostawiać.

    Pewnie sami usunęli, po co im w sumie numery Twoich znajomych i rodziny.
    Inna sprawa z bilingami, te zgodnie z prawem musza przechowywać przez 5
    lat.

  • 52. Data: 2014-06-09 10:44:58
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Dawno, dawno temu, gdy minuty byly drogie, to i owszem. Czlowiek
    > oszczedzal, a firma mniej.
    > Dzis ... na czym tu chcesz zarobic ?
    > http://www.playgsm.pl/sme_oferta.html

    Wszystko tylko nie play, mamy jeden numer tej sieci 'do testów' i jest dno i
    dwa metry mułu.

  • 53. Data: 2014-06-09 16:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości

    >Wszystko tylko nie play, mamy jeden numer tej sieci 'do testów' i
    >jest dno i dwa metry mułu.

    A w czym problem ?

    Tak czy inaczej - podobne oferty maja i inne sieci.

    J.

  • 54. Data: 2014-06-10 11:22:05
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > A w czym problem ?

    Hmm, w tym że z założenia nie realizuje tego do czego służy? Czyli dodzwonić
    się gdzieś i zakończyć rozmowę zanim sieć ją zakończy sama udaje się średnio
    1/3x

  • 55. Data: 2014-06-10 11:38:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 11:22:05 +0200 osobnik zwany BaX napisał:

    > Hmm, w tym ?e z za?o?enia nie realizuje tego do czego s?u?y? Czyli
    > dodzwoniae sie gdzie? i zakonczyae rozmowe zanim sieae j? zakonczy sama
    > udaje sie ?rednio 1/3x

    SOA#1

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2014-06-13 12:09:50
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 13:05, ZakonSpirowany pisze:
    > W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
    > Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
    > ciekawy, co zaproponują.
    >
    > No to dzwonią. No to odbieram.

    No i wytrzymali do dziś. Przed chwilą dzwonili, ale nie odbierałem, bo
    jeszcze ponad miesiąc czasu na złożenie ewentualnej rezygnacji z usług.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 57. Data: 2014-06-13 13:20:17
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-06-2014 12:09, ZakonSpirowany pisze:
    > No i wytrzymali do dziś. Przed chwilą dzwonili, ale nie odbierałem, bo
    > jeszcze ponad miesiąc czasu na złożenie ewentualnej rezygnacji z usług.

    A tymczasem sprawdziłem sobie co mi oferują w konfiguratorze online.
    I... to jest jakaś kpina.
    Abonament na podobną kwotę do obecnej daje mi mniej niż mam obecnie. Kij
    z minutami i esemesami, póki jest Internet, no ale właśnie - dotychczas
    miałem 0,5 GB, a teraz miałbym... 0,5 GB. No rewelacja!
    Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej - za 90
    zł - dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z chcą ode mnie
    450 zł. Brak mi już słów.

    ?(??_?)? ? ???

  • 58. Data: 2014-06-13 14:37:24
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-06-13 13:20, ZakonSpirowany pisze:

> [...]
    > Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej - za 90
    > zł - dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z chcą ode mnie

    Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich
    jakimś złotym klientem. A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym
    nie zależy.
    Czasy walki o klienta już się skończyły. Teraz przeciętny człowiek dla
    nich to prawie nic. Olej promocje, przejdź na kartę i kup sobie nowy
    telefon w sklepie. Wyjdziesz na tym najlepiej.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 59. Data: 2014-06-13 18:26:06
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-06-2014 14:37, GAD Zombie pisze:
    > Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich
    > jakimś złotym klientem.

    Chciałbym uczciwej oferty. Np. przy takiej samej kwocie abonamentu
    trochę więcej GB Internetu, bo 0,5 GB na miesiąc to już dwa lata temu
    było mało, a teraz, gdy weszło LTE, uznaję to za kpinę.

    > A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym nie zależy.

    Było już o tym w tym temacie: "Kto nie szanuje grosza, nie będzie miał
    złotówki." Te firmy o tym wiedzą, dlatego mnie nie skreślili po
    pierwszym telefonie, tylko dzwonią dalej.

    > Czasy walki o klienta już się skończyły.

    Nie.

    > Teraz przeciętny człowiek dla nich to prawie nic.

    "Prawie robi wielką różnicę."

    > Olej promocje, przejdź na kartę i kup sobie nowy telefon w sklepie.

    Coraz bardziej się ku temu skłaniam.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 60. Data: 2014-06-14 19:22:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 04 Jun 2014 13:05:26 +0200, ZakonSpirowany
    <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
    >ciekawy, co zaproponują.
    >
    >No to dzwonią. No to odbieram.
    >
    >- [Standardowa formułka]
    >- Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
    >kilka minut?
    >- Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
    >usługi.
    >- Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    >**Bip, bip.**
    >
    >Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

    Skomentowac tak ze zachowujesz zie jak gklupi naiwny. Z telemarketerem
    sie NEI ROZMAWIA, tylko NATYCHMIST odwiesza sluchawke

    A.l.