eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketeremRe: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 13 Jun 2014 18:26:06 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z
    telemarketerem
    References: <538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <539acdef$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <539ade71$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lnera0$2p9$1@opal.futuro.pl>
    In-Reply-To: <lnera0$2p9$1@opal.futuro.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <539b261e$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.240.183
    X-Trace: 1402676766 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2243 83.6.240.183:58682
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058511
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13-06-2014 14:37, GAD Zombie pisze:
    > Bo Ty to byś chciał wiele za niewiele i myślisz, że jesteś dla nich
    > jakimś złotym klientem.

    Chciałbym uczciwej oferty. Np. przy takiej samej kwocie abonamentu
    trochę więcej GB Internetu, bo 0,5 GB na miesiąc to już dwa lata temu
    było mało, a teraz, gdy weszło LTE, uznaję to za kpinę.

    > A jesteś jednym z milionów i im po prostu na tym nie zależy.

    Było już o tym w tym temacie: "Kto nie szanuje grosza, nie będzie miał
    złotówki." Te firmy o tym wiedzą, dlatego mnie nie skreślili po
    pierwszym telefonie, tylko dzwonią dalej.

    > Czasy walki o klienta już się skończyły.

    Nie.

    > Teraz przeciętny człowiek dla nich to prawie nic.

    "Prawie robi wielką różnicę."

    > Olej promocje, przejdź na kartę i kup sobie nowy telefon w sklepie.

    Coraz bardziej się ku temu skłaniam.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: