  • 191. Data: 2015-06-12 04:00:16
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Rozumując po Waszemu, to powinno się jeździć po torowiskach chyba i
    > bezkolizyjnie.
    > Amen.

    Sprowadzasz sprawe do absurdu - tak sie nie da dyskutować.

  • 192. Data: 2015-06-12 05:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie rotfl. Twierdzisz, że nie trzeba zwalniać, bo jakby drzew nie
    > było to byś się o nie nie rozpierdolił?
    >
    > Ale są:P

    Rozmowa jest o ich usunieciu, wiec założenie ze drzewa sa jest zarowno
    prawdziwe jak i głupie w kontekscie dyskusji.

  • 194. Data: 2015-06-12 05:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > tak to jest jak ktoś z jednodniowego przejazdu kawałkiem autostrady
    > wyciąga wnioski na temat dróg gminnych i krajowych w całych niemczech

    Emotikon nie pomógł rozpoznać zartu? Hmm....

  • 193. Data: 2015-06-12 05:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > czyli zysk z ich wycięcia będzie też pomijalny

    Tylko pod warunkiem, ze zakładasz iz ruch na drodze Wagrowiec - Kłecko jest
    identyczny jak ruch na piaskowej drodze w srodku lasu...
    Czytajac Twoje wypowiedzi moznasię spodziewac, ze robisz takie załozenia...

  • 195. Data: 2015-06-12 06:33:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-12 05:00, Budzik wrote:

    > Rozmowa jest o ich usunieciu, wiec założenie ze drzewa sa jest zarowno
    > prawdziwe jak i głupie w kontekscie dyskusji.

    Rozmowa jest o zwalnianiu jak _są_ drzewa.

    Shrek.

  • 196. Data: 2015-06-12 06:38:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-12 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Sprowadzasz sprawe do absurdu - tak sie nie da dyskutować.

    Absurdem jest właśnie koncepcja usuwania akurat drzew
    z pobliża jezdni. Dlaczego nie chcecie usuwać słupów, filarów, zabudowań
    i co tam jeszcze jest za blisko. Blisko -to też w sumie pojęcie
    względne, do czasu aż ktoś wpadnie
    na drzewo dalej od szosy.

  • 197. Data: 2015-06-12 06:49:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    > A po co je wycinać?

    Bo stwarzają niepotrzebne zagrożenie.
    I nie ma żadnego powodu, żeby ich nie wycinać.

    > Przenieś się na tor jakiś wydzielony, jak się nie mieścisz
    > i tyle.

    Przenieś się na grupę dla bezmózgów, jeśli nie ogarniasz bezsensu
    prowadzenia ruchu drogowego wśród zbędnych drzew.

    > A że czasem ktoś zepchnie kogoś na drzewo -cóż ale to ruch drogowy w końcu
    > jest.
    > Wypadki są nieuniknione.

    Akurat w tym przypadku jest odwrotnie.

  • 198. Data: 2015-06-12 06:50:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Absurdem jest właśnie koncepcja usuwania akurat drzew
    > z pobliża jezdni.

    Absurdem jest ich nieusuwanie.
    Nic poza ciasnym łbem i debilizmem, nie tłumaczy ludzi którzy tego nie
    widzą.

    >Dlaczego nie chcecie usuwać słupów, filarów, zabudowań i co tam jeszcze
    >jest za blisko.

    Bo są potrzebne.
    Drzewa przy drogach nie są potrzebne nikomu i do niczego.

  • 199. Data: 2015-06-12 12:19:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-06-11 13:23, J.F. wrote:
    > No nie wiem - sadzonka sie szybko rozwija i akumule wegiel w
    > rosnacej
    > masie drzewa.

    >Bez jaj - jak ma 1000 razy większą objętość i z 100000 razy większą
    >powierzchnię to chyba oczywiste jest, co więcej tlenu produkuje?

    Nie jest, bo pamietaj, ze nic nie jest ekologiczne, i nawet przy
    produkcji tlenu powstaje produk uboczny - wegiel, a dokladniej drewno.
    Jak sie produkuje tlen, to musi drewna przybywac.

    O ile takie 20-letni swierk moze i przybywa na wadze/objetosci wiecej
    niz 2-letni, to w przypadku naprawde starych drzew mam watpliwosci -
    taki 1000-letni dab bylby prawdziwym kolosem

    >Chyba że przerobisz na meble. Jak zgnije, to tak jakby do pieca.

    Owszem, ale to dopiero za kilkadziesiat lat. A w miedzyczasie
    sadzonka rosnie i produkuje tlen.

    >I dlatego biała cywilizacja wyginie - niektórym się zdaje, że kasa
    >się bierze z budżetu;)

    Zaslyszane dzis: dawniej chlop musial dzien w tygodniu pracowac dla
    Pana, potem dwa dni w tygodniu - i to sie nazywalo wyzysk feudalny.
    Dzis pol roku pracuje dla panstwa i to sie nazywa sprawiedliwosc
    spoleczna :-)

    Ale w czym problem, zeby na tych ugorowanych polach drzewa zasadzic ?

    J.

  • 200. Data: 2015-06-12 12:24:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-06-11 15:04, J.F. wrote:
    >No i dokładnie po to są - żeby się dotoczyć do wojewódzkiej/krajowej
    >albo z niej do zagrody.

    Ale 90 tam dozwolone.

    >I co z tego? Jesteś z tych co trzeba im znak postawic, bo samo nie
    >widzą, że droga w rozsypce i drzewa w poboczu?

    Widza widza, i zwalniaja (do 120 :-)).
    Tym niemniej czasem bedzie jakas sytuacja i w obecnosci drzew ze
    skutkiem tragicznym.

    >To bierz siekierę i czyść:P Ja wolę, żeby się zajęli poważniejszymi
    >problemami.

    Problemu nie ma - sa tacy co wyczyszcza. Moze i sam bym wyczyscil.
    Ale ... inni chca tego zabronic :-)

    Ujemne ceny za wycinke sie zdarzaly, a kto wie czy nie sa juz norma.
    Wycinajacy zabiera wyciete drzewo i jeszcze chce za to zaplacic.
    WIec dopatrujesz sie problemu nie tam gdzie on lezy ...

    J.