  • 21. Data: 2017-07-31 19:42:37
    Temat: Re: Szef Shella przesiada się na elektryczny samochód
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.5421455749962747411@news.neostrada.pl

    > Spokojna twoja głowa o to.

    No właśnie o to tylko niezbyt spokojna :-P

  • 22. Data: 2017-07-31 21:10:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > To nie koniec świata - w USA jest wiele elektrowni opalanych ropą i
    > gazem. Jak sądzicie - skąd będzie prąd dla tych elektryków?

    Tak powinno właśnie być -- spalaniem paliw płynnych jak i stałych powinny
    się zajmować tylko wyspecjalizowane zakłady, które jest łatwo kontrolować
    pod względem poprawności tego spalania. Jak słaba jest kontrola spalania
    rozproszonego to pokazują notorycznie poruszające się pojazdy spalinowe czy
    inne domostwa gdzie się kotłuje byle czym i byle jak, aby tylko taniej
    wyszło i najmniej się narobić, względnie najmniej czasu przy tym stracić...
    ---
    Wolny rynek, ludzie wybierają