  • 1. Data: 2017-07-27 10:46:04
    Temat: olszyna - A4
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    witam, jak wyglada hitlersztrasse obecnie od granicy do a4?
    zrobili to juz czy dalej jedziemy po fortepianie?
    rydzykowac czy leciec dolem z centrum rzeszy?
    thx

  • 2. Data: 2017-07-27 11:01:59
    Temat: Re: olszyna - A4
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 10:46, abn140 pisze:
    > witam, jak wyglada hitlersztrasse obecnie od granicy do a4?
    > zrobili to juz czy dalej jedziemy po fortepianie?
    > rydzykowac czy leciec dolem z centrum rzeszy?
    > thx

    Dalej jest syfilis.

  • 3. Data: 2017-07-27 22:35:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-27 o 10:46, abn140 pisze:
    > witam, jak wyglada hitlersztrasse obecnie od granicy do a4?
    > zrobili to juz czy dalej jedziemy po fortepianie?
    > rydzykowac czy leciec dolem z centrum rzeszy?

    Gwoli ścisłości, A4 nie biegnie od/do przejścia granicznego w Olszynie
    tylko od/do Jędrzychowic/Zgorzelca.
    Natomiast odcinek A18 z Olszyny na Bolesławiec nadal pamięta Hitlera.

  • 4. Data: 2017-07-27 23:16:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jul 2017 22:35:10 +0200, w
    <597a4e7f$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>, nadir <n...@h...org>
    napisał(-a):

    > Natomiast odcinek A18 z Olszyny na Bolesławiec nadal pamięta Hitlera.

    To już chyba nie jest A18, tylko DK.

  • 5. Data: 2017-07-28 13:49:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    napisał(-a):

    >To już chyba nie jest A18, tylko DK.

    Tak, zostala zdegradowana. Co ciekawe - w momencie jak jej zrobili
    druga jezdnie.
    Czyzby ktos sie bal, ze w statystykach kilometrow autostrad ubedzie ?
    :-)

    Teraz to nie wiem czy stara jezdnie juz remontuja, degradacja bylaby
    znow zasadna :-)

    Swoja droga propaganda sukcesu ma dluga historie - to jeszcze za
    Hitlera byla
    "droga jednojezdniowa w randze autostrady".
    Brzmi dumnie :-)

    Swoja droga przy malym ruchu to sie po tej jednej jezdni calkiem
    szybko jezdzilo, ale maly ruch znikl w 1990 :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-07-28 20:16:27
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-07-27 o 23:16, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 27 Jul 2017 22:35:10 +0200, w
    > <597a4e7f$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>, nadir <n...@h...org>

    > To już chyba nie jest A18, tylko DK.

    wczoraj jeszcze na tablicach było "A18" :-)

    a.

  • 7. Data: 2017-07-28 20:41:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 20:16, Miller Artur pisze:

    > wczoraj jeszcze na tablicach było "A18" :-)

    A18 ma tylko 5 km, o, do tego miejsca:

    https://goo.gl/maps/oQ5kcPWgWdU2

    MJ

  • 8. Data: 2017-07-28 21:23:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 22:35, nadir pisze:

    > Gwoli ścisłości, A4 nie biegnie od/do przejścia granicznego w Olszynie
    > tylko od/do Jędrzychowic/Zgorzelca.
    > Natomiast odcinek A18 z Olszyny na Bolesławiec nadal pamięta Hitlera.

    Gwoli ścisłości to pytanie było o hitlerstrasse od granicy do A4
    czyli o odcinek poniemieckiej drogi od Olszyny do węzła gdzie
    ta droga łączy się z A4. Nikt nie twierdził, że A4 leci od Olszyny.

  • 9. Data: 2017-07-29 00:47:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-28 o 21:23, cef pisze:

    > Gwoli ścisłości to pytanie było o hitlerstrasse od granicy do A4
    > czyli o odcinek poniemieckiej drogi od Olszyny do węzła gdzie
    > ta droga łączy się z A4. Nikt nie twierdził, że A4 leci od Olszyny.

    W sumie fakt, to tytuł wątku mnie trochę zmylił.

  • 10. Data: 2017-07-29 00:54:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-28 o 20:41, Michał Jankowski pisze:

    > A18 ma tylko 5 km, o, do tego miejsca:
    >
    > https://goo.gl/maps/oQ5kcPWgWdU2

    Są na Świecie jeszcze jakieś krótsze autostrady czy to my dzierżymy
    rekord w tej sprawie?
    Jaki w ogóle jest sens takich zabiegów? Autostrada zaczyna i kończy się
    w polu.