  • 1. Data: 2010-02-20 17:40:42
    Temat: Szczury opuszczają tonącego Windows Mobile
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    http://www.skype.com/intl/pl/mobile/

    Ze Skype możesz korzystać bezpłatnie za pośrednictwem dowolnego punktu
    dostępu WiFi. Jeżeli używasz łączności 3G, GPRS lub EDGE, jako
    najkorzystniejszy zalecamy abonament z nieograniczoną transmisją danych.
    ------
    Skype Lite oraz Skype dla Windows Mobile są już niedostępne.
    -------

    Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android
    czy iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.

    Waldus toniesz....

  • 2. Data: 2010-02-21 00:23:55
    Temat: Re: Szczury opuszczają tonącego Windows Mobile
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android
    > czy iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.

    Titanic pod nazwą Windows Mobile już dawno zatonął:
    http://www.microsoft.com/presspass/presskits/windows
    phone/videogallery.aspx
    yamma

  • 3. Data: 2010-02-21 06:49:08
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    > Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android
    > czy iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.
    >
    > Waldus toniesz....

    zal mi cie, bo piszesz, a wszyscy maja cie w kf-ie.

  • 4. Data: 2010-02-21 08:21:29
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Miałbym pewną sugestię. Któregoś pięknego dnia odłóż na moment swój telefon
    z androidem, podejdź sobie do ściany i z całej siły pier.olnij o nią swoim
    łbem. Czy ty jełopie rozumiesz że to nie jest blog tylko grupa dyskusyjna.
    Zacznij sie leczyć idioto

  • 5. Data: 2010-02-21 10:39:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 09:21:29 +0100, Krzysiek wrote:
> [...]
    >łbem. Czy ty jełopie rozumiesz że to nie jest blog tylko grupa dyskusyjna.

    Ale zaraz, o co chodzi ?
    Wiadomosc ciekawa i godna przedyskutowania.

    Co Skype do tego sklonilo ?
    Tak duzo tych uzytkownikow, ze czas na nich zarabiac ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-02-21 10:41:24
    Od: W <a...@o...pl>

    Krzysiek wystukał, co następuje:

> [...]
    > o nią swoim łbem. Czy ty jełopie rozumiesz że to nie jest blog tylko
    > grupa dyskusyjna. Zacznij sie leczyć idioto

    Nie możesz go po prostu, jak większośc, wrzucić do mordplika i nie wyciągać
    go z niego? :|

  • 7. Data: 2010-02-21 11:01:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > telefon z androidem, podejdź sobie do ściany i z całej siły pier.olnij o
    > nią swoim łbem. Czy ty jełopie rozumiesz że to nie jest blog tylko grupa

    Co za frustracja... Po pierwsze post jest na temat po drugie jesli
    czolowy operator VOIP KASUJE NA STRONIE dostep do aplikacji na rzekomo
    czołowa platforke mobilna to jest to NEWS wielkiej wagi. A frustracja
    ... kapitana Titanica bezcenna

  • 8. Data: 2010-02-21 11:02:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W pisze:
    > Krzysiek wystukał, co następuje:

    > Nie możesz go po prostu, jak większośc, wrzucić do mordplika i nie wyciągać
    > go z niego? :|

    Tak oczywiscie.... wiemy ze frustracja poprzez negacje faktow co calkiem
    normalny objaw choroby ale po co smiecisz na grupie ze swoimi zalami ze
    ci okret tonie. Pisz na pl.misc.windows.tonacy.okret

  • 9. Data: 2010-02-21 11:07:14
    Temat: Re: Szczury opuszczajš tonšcego Windows Mobile
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale zaraz, o co chodzi ?
    > Wiadomosc ciekawa i godna przedyskutowania.
    >
    > Co Skype do tego sklonilo ?
    > Tak duzo tych uzytkownikow, ze czas na nich zarabiac ? :-)

    Ulubiony portal "kapitanów tonacego Titanica" pdaclub.pl donosi:
    "Wersje dla mobilnych okienek nie dorównywały jakością do wersji dla
    systemu Symbian oraz iPhone OS."

    IMHO to bzdura bo akurat wersja WM byla bardziej rozbudowana :)

    Co ciekawe zapowiedziano Skype dla Androida i Blackberry

    Moje osobiste wrazenie jest takie... ze to Skype sie obraził na Micrsoft
    szczególnie iż zdjeli ISTNIEJACY produkt z rynku a nie tylko zaprzestali
    rowijania. Zdjecia produktu ktory juz jest to powazna sprawa, wsparcie
    dla tych co maja juz do konca 2010r.

  • 10. Data: 2010-02-21 11:08:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jingiel pisze:

    > zal mi cie, bo piszesz, a wszyscy maja cie w kf-ie.

    Zapewne ty tez.... cud otwarcia kf. Moglbys nie zasmiecac grupy swoimi
    frustracjami? Zawartosc czyjego kolwiek KF nie miesci sie w tematyce.
    Wiec klasyczne NTG. Jak to szlo... jesli fakty przecza tym gorzej dla
    faktow ?