  • 21. Data: 2010-02-22 21:39:18
    Temat: Re: Szczury opuszczaj? ton?cego Windows Mobile
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Feb 2010 08:45:10 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    obile/

    >Ale zaden link do niego nie prowadzi. STad wlasnie usuniecie informacji
    >o wersji WM i komunikat o zaprzestaniu oferowania to takie tupniecie
    >nozka. Ciekawe co wywolalo "afere"

    Jesli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze :-)

    >Do wersji 3.0 wlacznie, aplikacje nie mogly streamowac dotyczylo to tez

    Ale Ty chwaliles wersje 1.0 tez ? :-)

    >radia internetowego, voipa, telewizji itd. Zapewne wynikało to z planów
    >taryfowych gdzie DATA jest nolimit. Dzis nie ma to znaczenia i juz
    >aplikacja Radiozet czy MiastoMuzyki stremuja poprzez sieci 3G.

    A Skype ?

    J.

  • 22. Data: 2010-02-23 06:31:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale Ty chwaliles wersje 1.0 tez ? :-)

    Do polski dotarly jesli juz to przewaznie 1.1.4.
    Pozatym apple daje upgrade kazdemu .... nie to co Microsoft.

    > A Skype ?

    Nie wiem nie uzywam, w opisie jest o wifi ale tak mialy wszystkei
    aplikacje przed zmianami. Moze wersja na 3G nie wyszla moze maja ugode z
    apple o nie wypuszczaniu.

  • 23. Data: 2010-02-23 09:35:47
    Temat: Re: Szczury opuszczają tonącego Windows Mobile
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    ------
    -------

    > Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android czy
    > iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.
    >
    > Waldus toniesz....

    To tylko dowód na to, że korzystanie z takich zamkniętych systemów
    komunikacyjnych jest chorym pomysłem.