    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.advocacy,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szczury opuszczajš tonšcego Windows Mobile
    Date: Sun, 21 Feb 2010 12:07:14 +0100

    J.F. pisze:

    > Ale zaraz, o co chodzi ?
    > Wiadomosc ciekawa i godna przedyskutowania.
    >
    > Co Skype do tego sklonilo ?
    > Tak duzo tych uzytkownikow, ze czas na nich zarabiac ? :-)

    Ulubiony portal "kapitanów tonacego Titanica" pdaclub.pl donosi:
    "Wersje dla mobilnych okienek nie dorównywały jakością do wersji dla
    systemu Symbian oraz iPhone OS."

    IMHO to bzdura bo akurat wersja WM byla bardziej rozbudowana :)

    Co ciekawe zapowiedziano Skype dla Androida i Blackberry

    Moje osobiste wrazenie jest takie... ze to Skype sie obraził na Micrsoft
    szczególnie iż zdjeli ISTNIEJACY produkt z rynku a nie tylko zaprzestali
    rowijania. Zdjecia produktu ktory juz jest to powazna sprawa, wsparcie
    dla tych co maja juz do konca 2010r.