  • 1. Data: 2010-02-19 23:07:56
    Temat: Czy działa jeszcze "Program doładowań"? [Play]
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy działa jeszcze <http://fkn.pl/jn6> =
    <http://telepolis.pl/grafika/newsy/2009-06/play_prog
    ram_doladowan.pdf> ?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-02-19 23:44:47
    Temat: Re: Czy działa jeszcze "Program doładowań"? [Play]
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Mogę Ci tylko powiedzieć że jakieś 3 tygodni temu u mnie zadziałał.
    Ponadto w Play24 mam w dalszym ciągu aktywny wskaźnik "Suma doładowań w
    tym miesiącu" i w Usługach jest taka pozycja.
    Wnioskuje że działa.

    A ja mam inne pytanie.
    Czy "Program doładowań", "Darmowy numer" i "Stan darmowy w Play"
    wykluczają się wzajemnie?
    Bo mam wrażenie że gdy włączyłem ta promocję z darmowym numerem to program
    mi się wyłączył, nie chciałem ryzykować i go nie włączałem.

    Czy "Program doładowań" deaktywuje się zawsze z końcem miesiąca?
    Bo z jednej strony kiedyś nic nie majstrowałem i co miesiąc miałem bonusy.
    A z drugiej strony, tak jak napisałem na samej górze, pod koniec stycznia
    zrobiłem sobie ładny bonusik a teraz patrze i mimo że mam aktywny ten
    wskaźnik o sumie doładowań to w Usługach mam ten program wyłączony, a nic
    przy nim nie robiłem. Dziwne.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-20 07:17:10
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    > Czy działa jeszcze <http://fkn.pl/jn6> =
    > <http://telepolis.pl/grafika/newsy/2009-06/play_prog
    ram_doladowan.pdf> ?

    A czemu mialby nie dzialac?

  • 4. Data: 2010-02-20 07:33:14
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 00:44:47 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >A ja mam inne pytanie.
    >Czy "Program doładowań", "Darmowy numer" i "Stan darmowy w Play"
    >wykluczają się wzajemnie?

    Z tego co pisze w regulaminie stanu darmowego to nie wyklucza się z
    innymi promocjami play fresh

    >Czy "Program doładowań" deaktywuje się zawsze z końcem miesiąca?

    tak, nieważne kiedy włączysz program doładowań , nawet jak włączysz w
    połowie miesiąca to program doładowań masz ważny do końca tego
    miesiąca + 2 miesiące kalendarzowe. Dezaktywuje się z końcem miesiąca.
    Ostatnio play wprowadził przy programie doładowań w play24 datę do
    kiedy program doładoań jest ważny i każdy myślał że to już koniec
    programu doładowań, ale ta data jest tylko po to żeby wiedzieć kiedy
    można ponownie aktywować program doładowań.

  • 5. Data: 2010-02-20 11:50:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >A ja mam inne pytanie.
    >Czy "Program doładowań", "Darmowy numer" i "Stan darmowy w Play"
    >wykluczają się wzajemnie?

    Oczywiscie, ze nie.
    Dzieki temu jedno 30 zl, doladowane ze strony uruchamia az 3 promocje naraz:
    1000 SMSow na 30 dni do wszystkich sieci,
    30 minut do Playa i na stacjonarne,
    3 zl do wszystkich sieci,
    Darmowe polaczenia z Playem na 30 dni.
    To jest wlasnie w tej sieci genialne :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-02-20 12:18:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dzieki temu jedno 30 zl, doladowane ze strony uruchamia az 3 promocje
    > naraz:

    Az 4 mialo byc.
    I do tego oczywiscie 30 minut na wszystkie uslugi pozostaje :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-20 12:49:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-02-2010 o 12:50:01 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > 3 zl do wszystkich sieci,

    Tu masz na myśli te 10% więcej przy doładowaniu na ich stronie?

    > To jest wlasnie w tej sieci genialne :)

    Noo :)

    I można by zrobić konkurs - Jak najbardziej wycisnąć Playa ;)

  • 8. Data: 2010-02-20 15:01:41
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    ram_doladowan.pdf> ?

    > A czemu mialby nie dzialac?

    Bo jakoś na stronie Playa nie mogłem znaleźć. Może słabo szukałem. Jest?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2010-02-20 15:08:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Bo jakoś na stronie Playa nie mogłem znaleźć. Może słabo szukałem. Jest?

    Jest to program dla dobrze poinformowanych :)
    No i jest tez w Play24.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-02-20 17:37:56
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > Bo jakoś na stronie Playa nie mogłem znaleźć. Może słabo szukałem. Jest?

    Na stronie Play niestety trudno cokolwiek znalezc :/ Chyba zarzadzania nia
    ludzie na poziomie ich infolinii. Niemniej wczoraj aktywowalem program i
    dziala - w Play24 podawany jest nawet termin do kiedy jest aktywny - u mnie
    gdzies do konca kwietnia.