  • Data: 2010-10-15 20:07:57
    Temat: System plików na 64K pamieci ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pamięć 24c512. Chcę w niej chować różne rzeczy, na tyle różne że
    powaznie zastanawiam się nad wsadzeniem do środka jakiegoś systemu
    plików podobnego do FAT.

    Wymagam dostęp RW, swobodne powiększanie plików, kasowanie, seek. Słowem
    praktycznie normalny system plików. Nie wymagam wydajności, ale nie
    chciałbym tracić 50% miejsca na zarządzanie pozostałym. Plikow będzie kilka.

    Ma ktoś doświadczenia jaki jest narzut samego fs i czy jest sens
    używania jakiegoś klona FATa na tak małej pamięci? Nie upieram się nad
    FATem, może byc cos innego byle pasowało do embeded. Pamieci poza CPU
    nikt nie będzie czytał więc kompletnie nie ma znaczenia czy coś innego
    zrozumie ten system plików poza moim cpu.