  • 11. Data: 2007-04-25 12:43:01
    Temat: Re: Symetryk 6 Mbit. Jaka oferta będzie ofertą dobrą
    Od: "Time" <t...@w...pl>

    > Czy TKTelekom Tobie to dostarczy do Twojej lokalizacji czy też musisz
    > sobie odebrać na dworcu PKP (KATSie)?

    Chcieli mi zaproponować w miejscu docelowym.
    A jakaby była różnica w cenie (w %) - mniej więcej

  • 12. Data: 2007-04-25 13:07:51
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Time napisał(a):
    > Konkretnie propozycje miałem od TKTelekom i właśnie lokalnego (ale dość
    > dużego jak na nasze warunki) providera - Espol.
    >
    > Cena - około 400 PLN netto za Mbit. - Zastanawiam się jak przy takich cenach
    > sprzedać to z jakimkolwiek zyskiem?

    W takim wypadku za dużo... w sumie to sprzedają w większości swój
    "naddatek" na łączach. Ja aktualnie mam 300PLN przy wolumenie 4M (a
    podłączeni jesteśmy przez Futuro/Netia + PL-IX i wymiana z wszystkimi
    lokalnymi dostawcami. Także jeśli chodzi o jakość (ilość awarii) to ja
    jestem bardzo zadowolony.

    > Nie zależy mi na TPNet. - www dopalę sobie DSL'em. TPNet może być
    > obsługiwany przez wejście zagraniczne.

    W sumie to lokalnym ISP przestaje zależeć na tym by Neozdradowicze od
    nich ściągali:P

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 13. Data: 2007-04-25 19:06:10
    Od: Paweł Kowalski <k...@o...pl>

    Waldemar Fraś napisał(a):

> [...]
    > podłączeni jesteśmy przez Futuro/Netia + PL-IX i wymiana z wszystkimi
    > lokalnymi dostawcami. Także jeśli chodzi o jakość (ilość awarii) to ja

    A po czym masz ostatnią milę jak to nie tajemnica?

    Pozdr.
    Paweł Kowalski

  • 14. Data: 2007-04-25 21:50:52
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Paweł Kowalski napisał(a):

    > A po czym masz ostatnią milę jak to nie tajemnica?

    Last-mile via mydelniczki ovisa (jak będzie potrzeba będzie się wkładać
    coś bardziej wydajnego:) ).

    Przyznam, że zawieszeń nie odnotowałem. Sumarycznie lata około 2k pps.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 15. Data: 2007-04-25 21:54:40
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    ANetGUS wrote:

    > PS zapytaj się o ofertę Exatel'a (www.exatel.pl) - jeden z większych
    > operatorów w kraju.
    >
    > Ceny mają dobre :-) radiolinie też dobre :-) SLA jeszcze lepsze :-)

    ale przy takiej predkosci tez bedzie mial cene zabojcza...

    w cenie okolo 500zl to oplaty za montaz anten na budynku + koszty za
    czestotliwosc.

    taka predkosc chyba najlepiej odebrac wlasnym sprzetem na 5Ghz jakies
    Tsunami Lub Motorolka wowczas cena za MB bedzie zdecydowanie mniejsza

    --
    VoMi7

  • 16. Data: 2007-04-25 21:56:53
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Sied@r wrote:

    > ty se schowaj
    >
    > temat pasuje jak piesc do nosa
    >
    > D.

    wyobraz sobie ze kupe ludzi odbiera tak sygnal z crowleya w gdyni ;P

    --
    VoMi7

  • 17. Data: 2007-04-26 00:04:36
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Aha, jeden z moich klientów ma tam mydelnice w puszce po kanapkach -
    mówi że "śmiga aż huczy", nie wiem czy jeszcze tam wisi, ale sporo
    wisiała...
    Oczywiście 230V pałer over ethernet i te sprawy, więc wysoki poziom
    uryny gwarantowany...