  • 1. Data: 2010-04-27 14:04:13
    Temat: Sygnalizator połączenia telefonicznego
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Dysponuje ktoś schematem lub jakimś linkiem gdzie można kupić
    sygnalizator nadchodzącego połączenia telefonicznego takiego jakie
    stosuje się np w skuterkach? Czasami nie słyszę dzwoniącego tel a
    powinienem być w kontakcie. Gadżety typu breloczki i migające długopisy
    z Alle... nie działają tzn mają za mały zasięg. U znajomego w chińskim
    skuterku jest takie ustrojstwo i miga bezbłędnie nawet jak ma komórkę w
    plecaku.
    Więc nawet kupił bym taki licznik i "odzyskał" z niego to ustrojstwo
    tylko nie wiem jak tego szukać.
    PS
    Jak ktoś ma mi odpisać bezsensownym komentarzem albo skierować na
    pl.rec.chinskie.skutery to niech sobie oszczędzi klawiatury...

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 2. Data: 2010-04-27 14:18:07
    Temat: Re: Sygnalizator połączenia telefonicznego
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "moonraker"
    Czasami nie słyszę dzwoniącego tel a
    powinienem być w kontakcie.

    A kablowi zestaw sluchawkowy nie wchodzi w gre???
    Ja tak robie jak chce byc dostepny - a moto mam nieco glosniejsze niz
    skuter...po miescie to nawet radyjka se slucham :)

    Tytus z fabryki

    5065 (20100427) __________

  • 3. Data: 2010-04-27 15:06:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    moonraker <m...@e...pl> wrote:
> [...]
    > Jak ktoś ma mi odpisać bezsensownym komentarzem albo skierować na
    > pl.rec.chinskie.skutery to niech sobie oszczędzi klawiatury...

    A kup ty se Scala Rider Solo. Prościej będzie.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 4. Data: 2010-04-28 06:50:54
    Temat: Re: Sygnalizator po??czenia telefonicznego
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-04-27 16:18, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > Ja tak robie jak chce byc dostepny - a moto mam nieco glosniejsze niz
    > skuter...po miescie to nawet radyjka se slucham :)

    Dziękuje za podpowiedź ale nie chodzi mi o zestaw słuchawkowy, to ma być
    zamontowane na kierownicy mojego DR-Z i mrugać jak ktoś próbuje się do
    mnie dodzwonić, a telefon mam w plecaku/kieszeni.

  • 5. Data: 2010-04-28 07:35:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.04.2010 moonraker <m...@e...pl> napisał/a:
    > Dziękuje za podpowiedź ale nie chodzi mi o zestaw słuchawkowy, to ma być
    > zamontowane na kierownicy mojego DR-Z i mrugać jak ktoś próbuje się do
    > mnie dodzwonić, a telefon mam w plecaku/kieszeni.

    Kupse jakąś tanią słuchawkę bluetooth z sygnalizacją diodką. Ustawa tak
    żeby przy przychodzącym migało i nie odbierało automatycznie. Przyklej
    za pomocą powertape do kierownika, tak żeby było widać światełko. Jak ma
    być wodoodporne, to przed przyklejeniem owiń w folijke.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2010-04-29 13:07:51
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Dziękuje za podpowiedź ale nie chodzi mi o zestaw słuchawkowy, to ma
    być

    Witam,
    Był sobie kiedyś taki zegarek w Luisie / moto-akcesoria.pl, używałem
    tego, jak dzwonił telefon to mrugała diodka... Koszt około 50zł... Ale
    nie widzę już go w ofercie... Może zadzwoń sobie do w/w sklepu i
    zapytaj...

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 7. Data: 2010-04-29 18:19:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A kup ty se Scala Rider Solo. Prościej będzie.

    I tanio.
    Widzę, że nie tylko Mac'ie polecasz, bo takie tanie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2010-04-30 08:09:24
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > I tanio.
    > Widzę, że nie tylko Mac'ie polecasz, bo takie tanie.

    Jeżeli już to Maki, to prawidłową odmiana.
    Od makewangelizacji to jest macjihad, do nich się zwróć. Może się Kita
    odezwie:P

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 9. Data: 2010-04-30 08:11:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Jeżeli już to Maki, to prawidłową odmiana.
    > Od makewangelizacji to jest macjihad, do nich się zwróć. Może się
    > Kita
    > odezwie:P

    Ale "mać" lepiej brzmi niż "mak".
    (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2010-04-30 09:06:28
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-04-29 15:07, Maciek pisze:
> [...]
    > tego, jak dzwonił telefon to mrugała diodka... Koszt około 50zł... Ale
    > nie widzę już go w ofercie... Może zadzwoń sobie do w/w sklepu i

    Pytałem w moto-akcesoria o jakieś mrugające ustrojstwo i nie maja nic
    takiego obecnie w ofercie. W katalogu na Louisa na 2001r (tu specjalne
    podziękowania dla Ptako za podesłanie skanu) nawet był taki specjalny
    bryloczek sygnalizator o nr Kat10001299 ale niestety też już tego nie ma
    w obecnej ofercie.