  • 1. Data: 2010-04-27 09:27:32
    Temat: Strefa płatnego parkowania w Gdyni cd.
    Od: Vir <a...@o...pl>

    No to może się motocykliści policzymy?
    Mnie stać na obywatelską inicjatywę i zgłosić interpelację do radnego
    dzielnicy śródmieście albo sklecić list otwarty do Szczurka.
    Jak pomysł się podoba, to piszcie Gdyniacy i inni zainteresowani
    parkowaniem w naszym pięknym mieście do mnie na priva.

    agentmarek(małpa)onet.pl

    Chyba przydałby się PESEL każdego kto się podpisze pod inicjatywą.

    Potrzebowałbym też info z dużych miast z płatnym parkowaniem, gdzie
    motocykle z mocy uchwały NIE płacą, też na priva.

    Ukłony

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 2. Data: 2010-04-27 11:29:09
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania w Gdyni cd.
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-27 11:27, Vir pisze:
    > Mnie stać na obywatelską inicjatywę i zgłosić interpelację do radnego
    > dzielnicy śródmieście albo sklecić list otwarty do Szczurka.

    O ho! - Marek spolecznik! :-) Masz sile do dzialan typu chodzenie od
    domu do domu ze spoleczna lista - podziwiam! Ale mnie np. w to nie
    mieszaj.... :-P

    > Jak pomysł się podoba, to piszcie Gdyniacy i inni zainteresowani
    > parkowaniem w naszym pięknym mieście do mnie na priva.

    Jakim "pieknym"? gdzie? :-P

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-04-29 09:39:08
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Chyba przydałby się PESEL każdego kto się podpisze pod inicjatywą.
    >
    > Potrzebowałbym też info z dużych miast z płatnym parkowaniem, gdzie
    > motocykle z mocy uchwały NIE płacą, też na priva.

    Dziękuję za zerowy odzew. Czyli zostaje jak jest. Melduję niewykonanie
    zadania panie prezydencie Szczurek.
    PS. Miałeś rację Piotr :-(

  • 4. Data: 2010-04-29 09:59:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dziękuję za zerowy odzew. Czyli zostaje jak jest. Melduję niewykonanie
    > zadania panie prezydencie Szczurek.
    > PS. Miałeś rację Piotr :-(

    Vic, poszukaj forum trójmiejskich motocyklistów. Tam akcja jest całkiem
    rozwinięta, ale równie skuteczna, jak Twoja.

    Władze Gdyni są nieugięte.

    Wg mnie świetnym pomysłem byłby bojkot Gdyni w czasie następnych Mikołajów
    na motocyklach z wyraźnym wyjaśnieniem, dlaczego.
    Władze Gdyni uwielbiają się promować w mediach, nich ich bardziej nie zaboli
    niż taki brzydki prezent od motocyklistów.