  • 1. Data: 2010-04-27 08:02:28
    Temat: SV1000S - przedni błotnik za krótki?
    Od: sted <g...@l...info>

    Witam

    Mam ze swoim motocykielem drobny problem w deszczową pogodę - otóż
    woda i błoto z przedniego koła w dużych ilościach trafiają na pług,
    chłodnice (szczególnie oleju) i moje buty. W efekcie każdy postój na
    światłach to automatyczna sauna (leci na mnie od spodu całkiem sporo
    pary - w korkach temp. dochodzi do 105 st). Ponadto ta woda gdzieśtam
    (w plastikach?) się zbiera i po oparciu na bocznej całkiem spora jej
    ilość gwałtownie się wylewa na glebę.

    Martwię się. Czy mam krzywy/zepsuty motocykiel czy też w przypadku
    SV1000S to normalne?
    Znalazłem w sieci sporo patentów na wydłużenie przedniego błotnika,
    więc może jednak to normalne?
    np. http://www.suzukisv1000.com/faq/fender/front_fender.
    htm

    Czy ktoś miał kiedyś podobny problem? Może nawet niekoniecznie z
    SV1000?
    A może ktoś próbował tanio i skutecznie wydłużyć błotnik i podzieliłby
    się doświadczeniami jak do tematu podejść?

    --
    pozdr
    sted

  • 2. Data: 2010-04-27 09:15:12
    Temat: Re: SV1000S - przedni błotnik za krótki?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 27 Apr 2010 01:02:28 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za sted
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > A może ktoś próbował tanio i skutecznie wydłużyć błotnik i podzieliłby
    > się doświadczeniami jak do tematu podejść?

    Hej,
    W zeszlym roku przez caly moj motocyklowy urlop padalo i nie zauwazylem
    problemow o ktorych piszesz. Przedni blotnik mam seryjny:
    http://bikepics.com/pictures/1626116/

    A moze on nie jest seryjny, bo poprzedni wlasciciel kupil pare rzeczy z
    firmy pyramid. Przyjrzyj sie mojemu i porownaj ze swoim.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2010-04-27 10:19:10
    Od: sted <g...@l...info>

    On Apr 27, 11:15 am, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A moze on nie jest seryjny, bo poprzedni wlasciciel kupil pare rzeczy z
    > firmy pyramid. Przyjrzyj sie mojemu i porownaj ze swoim.

    Nie jest seryjny. masz założony właśnie Pyramid Fender Extender:
    http://www.pyramid-plastics.co.uk/catalog/product_in
    fo.php?cPath=1_163_164&products_id=98

    Widzę za to, że niektórzy piszą iż ten gadżet przy ostrym heblowaniu
    dotyka chłodnicy. Nie spotkałeś się z tym problemem?

    Tak czy siak wygląda to obiecująco. Muszę tylko wykombinować jak to
    tanio skombinować w Polsce i problem powinienem mieć rozwiązany.

    Dzięki.

    --
    pozdr
    sted

  • 4. Data: 2010-04-27 10:30:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 27 Apr 2010 03:19:10 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za sted
> [...]

    > Widzę za to, że niektórzy piszą iż ten gadżet przy ostrym heblowaniu
    > dotyka chłodnicy. Nie spotkałeś się z tym problemem?

    Nie mialem takiego problemu. Powodzenia w szukaniu, gadzet na pewno dziala
    tak jak powinien.