  • 1. Data: 2010-04-27 14:41:08
    Temat: Namiar na Gościa od gmoli z bajzla...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie ma dokładniej mówiąc...
    Czy ktoś z Was ma namiar na Gościa, który dorabia gmole i sprzedaje je
    na bajzlu? Na Wyścigach zazwyczaj stoi z furgonetką najbliżej płotu w
    alejce z motocyklami.

    Z góry dziękuję!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-04-27 15:11:50
    Temat: Re: Namiar na Gościa od gmoli z bajzla...?
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl>

    Czy przypadkiem nie z Poznania? Bo jesli to ten to mam kogo zapytac...

  • 3. Data: 2010-04-27 20:01:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    JP pisze:
    > Czy przypadkiem nie z Poznania? Bo jesli to ten to mam kogo zapytac...

    Niestety nie pamiętam z jakiego jest miasta, ale tak czy siak poproszę o
    namiar. ;)
    Dziękuję!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-04-27 20:26:13
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    http://www.motostel.pl/

    ale on nie robi szaliczkow

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2010-04-27 20:32:09
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > http://www.motostel.pl/
    O! O! Ten, ten! ;) Dzięki!

    > ale on nie robi szaliczkow
    Jak nie, gdy napis stoi i pisze:
    "Inne modele na zamówienie." ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-04-28 11:38:01
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O! O! Ten, ten! ;) Dzięki!

    Jak W-wa i okolice to może:
    Grzegorz Hartmann ul. Kota W Butach 31 05-092 Łomianki

    Mam od niego gmole do Urala i nie narzekam. Pamiętam, że przydały się
    pierwszy raz 5 minut po zamontowaniu ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Świstak

  • 7. Data: 2010-04-28 12:14:34
    Od: "Świstak" <a...@j...com.pl>

    Użytkownik "Świstak" <a...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > Grzegorz Hartmann ul. Kota W Butach 31 05-092 Łomianki
    >
    > Mam od niego gmole do Urala i nie narzekam. Pamiętam, że przydały się
    > pierwszy raz 5 minut po zamontowaniu ;)

    Upsss! Lekko nieaktualny adres, właściwy jest tu:
    http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm

    --
    Pozdrawiam!
    Świstak

  • 8. Data: 2010-04-28 20:22:47
    Od: falco <m...@w...pl>

    Świstak pisze:

    > Upsss! Lekko nieaktualny adres, właściwy jest tu:
    > http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm

    Dziękuję już wysłałem zapytanie, zwłaszcza, że do łomianek mam bliżej ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175