  • 1. Data: 2010-04-27 07:25:45
    Temat: szukam paru starych czesci
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    1. Rolgaz (prawy) z przelacznikami (prawymi) od jakiejs starej japoni.

    2. Pompe hamulca (prawy przod) ale koniecznie z okraglym zbiorniczkiem.
    I zeby nie byl to jakis syf ze smietnika. Moge zamienic za pompe z
    prostokatnym zbiorniczkiem.

    Nie wala sie komus gdzies cos? Potrzebuje do skonczenia projektu. I nie
    odsylajta mnie do allegro bo nasi handlarze starymi czesciami do japonii
    maja poczucie humoru jest chodzi o ceny.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2010-04-27 07:30:50
    Temat: Re: szukam paru starych czesci
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > 1. Rolgaz (prawy) z przelacznikami (prawymi) od jakiejs starej japoni.

    ebay.de

> [...]

    > odsylajta mnie do allegro bo nasi handlarze starymi czesciami do japonii
    > maja poczucie humoru jest chodzi o ceny.

    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-04-27 15:31:58
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > 1. Rolgaz (prawy) z przelacznikami (prawymi) od jakiejs starej japoni.
    >
    > 2. Pompe hamulca (prawy przod) ale koniecznie z okraglym zbiorniczkiem.

    juz prawie chciałem Ci podarowac od jaszczembia ale niestety, jest
    prostokatny zbiorniczek. A rolgaz to musze sprawdzic.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2010-04-29 22:07:32
    Od: gloon <w...@s...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> [...]
    > odsylajta mnie do allegro bo nasi handlarze starymi czesciami do japonii
    > maja poczucie humoru jest chodzi o ceny.

    ty a pytales na preclach ???