-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Jan <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
Date: Sun, 29 Aug 2010 12:04:48 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 38
Message-ID: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 193-34-0-1.chelmnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1283076288 5700 193.34.0.1 (29 Aug 2010 10:04:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 10:04:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307239
[ ukryj nagłówki ]Już wspomniałem tutaj, zwracając się do
P.T. Znawców samochodów, o lampce kontrolnej
sygnalizującej awarię silnika w chevrolecie
lacetti 1.4, 4-letnim. Teraz mam pytanie
kolejne. Co zrobić, kiedy obwód wysokiego
napięcia jest w porządku, a lampka zapala
się nadal? A tester melduje błąd zapłonu?
I samochód sporadycznie szarpie? Nawet dwa
razy zgasł silnik na skrzyżowaniu, ale dał
się uruchomić od razu? I kiedy lampka czasem
gaśnie, czasem mruga, ale ostatnio najczęściej
się pali?
Sprawdziłem metodą prób, że cewka, przewody
i świece są w porządku. Wygląda mi na to, że
przyczyna leży po stronie niskiego napięcia.
Czyli pewnie gdzieś w kablach...
Niestety tutaj nie da się tego ustalić tak
łatwo jak np. w maluchu, gdzie powodem przerw
w zapłonie był (najczęściej) osławiony czarny
kabelek doprowadzający prąd do cewki zapłonowej.
Jakie jeszcze mogą być tutaj powody?
Niestety warsztaty serwisowe tego nie wiedzą.
A autoryzowany serwis chevroleta (w Gdańsku)
odesłał mnie do konkurencji z powodu
"awarii komputera". Od razu też mnie uprzedzono,
że ta awaria (ich komputera) zostanie usunięta
najwcześniej za dwa tygodnie (!!!).
Cienko to wygląda, jak słynne Bolka trampki.
Cała moja nadzieja w nieautoryzowanych
amatorach motoryzacji, takich o zacięciu
detektywistycznym.
Proszę bardzo o podpowiedzi.
Jan
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.10 13:25 Agent
- 29.08.10 18:22 Jan
- 29.08.10 18:50 Tomasz Pyra
- 30.08.10 10:13 Jan
- 30.08.10 10:36 Jan
- 30.08.10 11:41 huri_khan
- 30.08.10 13:42 Janusz Kaźmierski
- 31.08.10 08:30 Jan
- 02.09.10 20:19 Sylwester Łazar
- 02.09.10 20:22 cef
- 03.09.10 09:43 Jan
- 03.09.10 14:01 Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=