  • 31. Data: 2014-01-18 01:47:26
    Temat: Re: Sygnał akustyczny blokowania drzwi
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:52d98da9$0$2365$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeżeli nie rozumiesz tego artykułu to weź prawnika i złóżcie skargę
    > na funkcjonariuszy - "miejsce publiczne" nie ma nic do rzeczy.

    Czyli najpierw trzeba zmusic do przestrzegania prawa te służby, które
    zostały ustanowiono do pilnowania jego przestrzegania. Przykre.
    Szkoda, że nie nagrywaliśmy rozmowy.

    > Tak długo jak nie naruszają np. cytowanego artykułu KW.

    Przekażę też znajomym, żeby muszą pilnować SM i Policję w czasie
    interwencji, żeby za szybko nie uciekli.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2014-01-18 05:04:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-17 23:51, Pawel O'Pajak pisze:

    > Powitanko,

    > W kronikach usenetu bedzie odnotowane, ze sie przynajmniej w tym z Toba
    > w pelni zgadzam;-).
    > Jak mieszkalem w bloku, to sama radosc, jak o 3 w nocy podjezdzal dumny
    > posiadacz auta i calemu osiedlu oznajmial dwukrotnym trabieniem, ze
    > zamknal drzwi swojego bolidu.
    > W calej tej euroglupocie przynajmniej to jedno im sie udalo sensownie
    > wymyslic.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    To niech jeszcze zablokują wyłączanie kontroli trakcji bo mieszkając na
    parterze w blokowisku dużo bardziej słyszałem popiskiwanie dresów przy
    ruszaniu i na zakrętach niż alarmy samochodowe (alarmy nie przeszkadzały
    mi praktycznie wcale)
    Myślę że ktoś taki jak ty powiedziałby że "przynajmniej to jedno im sie
    udalo sensownie wymyslic"

    Łukasz

  • 33. Data: 2014-01-18 13:28:57
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przekażę też znajomym, żeby muszą pilnować SM i Policję w czasie
    > interwencji, żeby za szybko nie uciekli.

    A to juz inna sprawa, ja zawsze schodzilem i pokazywalem palcem gdzie
    jest problem, inaczej nie zareagowaliby nawet, gdyby dostali butelka w
    radiowoz. Jak przeszkoda nie do przejscia okazal sie domofon, to im za
    pomoca sztywnego drucika otworzylem. Trzeba przyznac, ze jak juz wejda,
    to sa skuteczni, tacy co mi pyskowali jak najpierw grzecznie prosilem,
    wobec Policji nagle staja sie malutcy jak pan Pikus;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 34. Data: 2014-01-18 13:34:31
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To niech jeszcze zablokują wyłączanie kontroli trakcji bo mieszkając na
    > parterze w blokowisku dużo bardziej słyszałem popiskiwanie dresów przy
    > ruszaniu i na zakrętach

    Ja sie na "sluzbowych" samochodach dresow nie znam, ale one chyba
    jeszcze nie mialy kontroli trakcji. U mnie uliczka osiedlowa byla tak
    waska, ze miescil sie cisno 1 samochod, nie trzeba bylo progow
    zwalniajacych - i tak nie bylo twardziela, co by wiecej niz 10km/h pojechal.

    > Myślę że ktoś taki jak ty powiedziałby że "przynajmniej to jedno im sie
    > udalo sensownie wymyslic"

    Mylisz sie, wtedy powiedzialbym, ze to juz DRUGI przeblysk geniuszu
    eurourzedasow;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2014-01-19 19:24:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]

    > Jak mieszkalem w bloku, to sama radosc, jak o 3 w nocy podjezdzal dumny
    > posiadacz auta i calemu osiedlu oznajmial dwukrotnym trabieniem, ze

    Jeden o trzeciej to mnie nie budzi.
    Ale jak od 05:30 trwa radosny koncert wybierających się do pracy, i to
    nie tylko pojedyncze pi-bib, ale i melodyjki kilkutonowe, albo
    kilkukrotne biiip-biip, bo mu się alarm uruchamiał w nocy sześć razy,
    ale skąd on to może wiedzieć, przecież ma okna z drugiej strony... No to
    ja jestem za.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 36. Data: 2014-01-20 01:15:07
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-17 12:17, Trybun wrote:
    > Ktoś z Was może eksperymentował z przeróbką blokady drzwi w aucie na to
    > aby o informowanie kierowcy o odblokowaniu/zablokowaniu drzwi odbywało
    > się w sposób akustyczny a nie tylko wizualny? Słyszałem że w niektórych
    > autach można to zrobić bez żadnego wielkiego zachodu, za pomocą
    > odpowiednich naciśnięć przycisku na pilocie.

    Tak stare reno (znam tylko te 1992+)
    mówiły "drzwi kierowcy nie domknięte", lewe tylne drzwi nie domknięte",
    "bagażnik nie domknięty" itp..

    BMW robi "ding" i wyświetla, stare tekstowym komunikatem, nowsze
    ikonką na lcd i na HUD.

  • 37. Data: 2014-01-20 10:11:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 12:17, Trybun pisze:
> [...]
    > autach można to zrobić bez żadnego wielkiego zachodu, za pomocą
    > odpowiednich naciśnięć przycisku na pilocie.

    W niektórych jest to zworka w innych kombinacja na pilocie w innych nie
    ma takiej możliwości. Z problem zgłoś się do ASO, tam powinni mieć
    najbardziej precyzyjne informacje.

    --
    anacron
    aba/

  • 38. Data: 2014-01-22 23:31:03
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 17/01/2014 13:19, Trybun wrote:
    > Wtedy mógłbym liczyć na zero odzewu. Moje auto jest bardzo rzadko
    > spotykane w Polsce. Natomiast co do sposobów blokowania drzwi w aucie,
    > to ich nie możliwe być wiele, a więc gdy ktoś wypróbował sposób zmiany
    > powiadamiania na akustyczne w VW to może i sprawdzi się to w moim aucie.
    > Bo jak na razie to nie wiem czy taka operacja jest w ogóle jest możliwa.

    No to skoro o VW to VAG i moduł komfortu (46), adaptacja (10), kanały 06
    i 07.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 39. Data: 2014-01-25 18:56:37
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-17 15:04, Lewis pisze:

    > Możesz sobie podciągnąć sygnał z centralki zamka który generuje sygnał
    > wizualny i podpiąć go pod klakson.
    > Schematu sobie poszukaj albo miernik w dłoń i szukaj odpowiedniego kabla.

    Raczej takie metody odpadają.. Jedno że słabiutko się na tym znam, a po
    drugie to skórka nie warta wyprawy. Nie jest dla mnie taki sygnał
    akustyczny czymś co musi być. Gdyby można było to zrobić łatwo, szybko i
    przyjemnie to tak i tylko tak

  • 40. Data: 2014-01-25 18:57:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-17 15:06, Lewis pisze:

    > Tylko wówczas szybko z tego zrezygnujesz jak kilka razy będziesz
    > chciał podjechać gdzieś w nocy i dyskretnie zamknąć samochód.

    No właśnie, zapytałem bo liczyłem że można to zrobić za pomocą
    kombinacji naciśnięć klawiszy w pilocie. Tak że jak jadę w teren to
    włączę dźwięk, a jak w mieście to wrócę do wizualnego powiadamiania.