  • 31. Data: 2011-10-31 01:36:13
    Temat: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 00:29:28 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
    > województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to
    > już zupełnie biały kruk.

    Hmmm... A w Malopolsce widuje sie niewiele 125p, ale bardzo duzo 126p.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2011-10-31 01:39:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-30, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    > poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    Mówisz i masz:

    1) DK, teren niezabudowany: 45km/h przez dwa kilometry za
    dziadkiem w felicji, niestety nie było jak i gdzie bezpiecznie
    wyprzedzić.

    2) Ekspresówka, dwa pasy, osobówka wyprzedza osobówkę - przez
    kilometr...

    Ale za to cisza na CB, brak "przedstawicieli handlowych", mało TIRów -
    dało się żyć. Pierwszy raz wyjeżdżałem w trasę w okolicach pierwszego
    listopada - bałem się, że będzie gorzej. Na pięćset kilometrów ze dwa
    razy ktoś mi zajechał drogę, ze dwa razy trafiłem na miszcza "ja się
    nie dam wyprzedzić" i tylko raz się zastanawiałem czy nie będę musiał
    uciekać na pobocze, ale zdążył się koleś schować zanim zacząłem uciekać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2011-10-31 01:40:30
    Temat: Re: ?wieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-30, Rabbit McCroolick <b...@w...pl> wrote:

    > Gdzie ty mieszkasz? Choae mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
    > województw, to na "?cianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadko?ae a 125p to
    > ju? zupe?nie bia?y kruk.

    Ja obecnie o wiele częsciej spotykam 125p niż 126p. Może więcej
    miłośników?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2011-10-31 08:55:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 00:29, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale co wiedziałeś?

    No przecież napisałem - wysyp opowieści o kapeluszach. To stwierdzenie
    faktu, nie polemika.

    > Że masz problem z czytaniem tekstu ze zrozumieniem?

    Wręcz przeciwnie.

    > Nie
    > piszę o ludziach, ale o starych samochodach, które w te dni pojawiają się na
    > drogach częściej niż zazwyczaj.

    A ja piszę o podtekstach i stereotypach. O samochodach też.

    > Tak, 101 i to było największe zaskoczenie. Było to w erze "przedcyfrowej" o
    > telefonach z aparatem nie wspominając, więc żadnej fotki nie mam. Uwierz mi,
    > że potrafię odróżniać modele Syren.

    Napisałeś parę lat temu, to jak najbardziej era cyfrowa. Jeżeli było
    to 20 lat temu to już brzmi inaczej. Tak czy inaczej szkoda, że
    fotek nie masz.

    > Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
    > województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to
    > już zupełnie biały kruk.

    Polska centralna - maluchów ci u nas dostatek, kwadratów takowoż.
    Co rzadkich modeli Skód - wystarczy wybrać się za naszą południową
    granicę i tam tych cudów sporo jeździ, stąd 1000MB to nie rarytas.

  • 35. Data: 2011-10-31 09:00:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ja obecnie o wiele częsciej spotykam 125p niż 126p. Może więcej
    > miłośników?

    Ja widuję jedno i drugie i mam wrażenie, że 126p jest więcej.
    Tak czy inaczej - widuję i to całkiem sporo choć stolica
    i okolice do najbiedniejszych nie należą.

  • 36. Data: 2011-10-31 09:05:57
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-29 23:41, DoQ pisze:

    > Ja dziś widziałem mojego sąsiada oldtimera, wybierał się Loganem na
    > akcję znicz :)

    Najwyższa pora, by ludzie przestali żyć stereotypami o dziadkach
    wyciągających rupcie z garażów. Wystarczy popatrzeć jakimi samochodami
    jeżdżą te "dziadki" na co dzień. Są i tacy ale to jakiś niewielki
    odsetek populacji.

  • 37. Data: 2011-10-31 12:32:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > wyciągających rupcie z garażów. Wystarczy popatrzeć jakimi samochodami
    > jeżdżą te "dziadki" na co dzień. Są i tacy ale to jakiś niewielki

    Choćby jechali i najnowszym Ferrari, to 99,9% z nich nie ogarnia co się
    dzieje wokół.

  • 38. Data: 2011-10-31 12:56:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Oct 2011 11:32:37 GMT, to napisał(a):

    > Choćby jechali i najnowszym Ferrari, to 99,9% z nich nie ogarnia co się
    > dzieje wokół.

    Z Ferrari zasadniczo kiepsko widac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 39. Data: 2011-10-31 13:12:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciek

    > Z Ferrari zasadniczo kiepsko widac.

    Nie trzeba widzieć, żeby wiedzieć. :)

  • 40. Data: 2011-10-31 21:59:12
    Temat: Re: ?wi?to Wszystkich Oldtimer?w
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2011-10-30 19:58, Yogi(n) pisze:

    > Pewnie przywoził wyniki przyszłych wyborów, tj. wypełnione karty ;-)

    Bardzo prawdopodobne ;-)