  • 21. Data: 2011-10-30 01:37:46
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ale 50km/h to Ty tam nie jedziesz...

    Pozostaje się cieszyć. Jakby jechał, to w tvn uwaga byłobyo
    mordercy za kierą ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 22. Data: 2011-10-30 08:37:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-29 23:52, to pisze:
    > begin DoQ

    > Swoją drogą, to dawno się tak nie natrąbiłem jak dzisiaj, akurat mi się
    > spieszyło, a wszędzie stada jakichś debili.

    Ja wczoraj od 7 rano do 18 zrobiłem 350-380km, jeździło się dobrze,
    ruchu zwiększonego na drogach nie stwierdziłem, strasznego zagęszczenia
    patroli drogówki też :)
    Spotkałem z policji: jedną Alfę trzymającą jakiegoś mobilka i 2 suszarki.

    Pozdrawiam !

  • 23. Data: 2011-10-30 19:36:11
    Temat: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-29 23:21, Rabbit McCroolick pisze:
    > Przez cały rok stoją w stodołach lub garażach. Ale z okazji Wszystkich
    > Świętych są z nabożnym skupieniem wyciągane z ciepłych pieleszy przez swoich
    > wiekowych właścieli, by zrobić przedświąteczne zakupy i dojechać szczelnie
    > wypełnonym rodzinką, kwiatami i zniczami na cmentarz.

    Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    > To 1 listopada ładnych kilka lat temu po raz pierwszy zobaczyłem na własne
    > oczy Syrenę 101

    101? Pokaz zdjęcia.

    > a dziś z kolei widziałem, rzadko dziś spotykaną Skodę 1000MB
    > na parkingu pod Biedronką,

    1000MB? Gdybyś o Octavii pisał to tak....

  • 24. Data: 2011-10-30 19:41:08
    Temat: Re: ?wi?to Wszystkich Oldtimer?w
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    > jakie Wy w ostatnim czasie spotkali?cie oldtimery?
    --------------

    Ja wczoraj widziałem pięknego Rollsa, chyba silver shadow,
    śnieżnobiałego na żółtych blachach. Wjeżdżał do Wałbrzycha, cóż on mógł
    tam robić? :-)
    --
    Voytek

  • 25. Data: 2011-10-30 19:58:23
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Voytek" napisał w wiadomości grup

    --------------

    > Ja wczoraj widziałem pięknego Rollsa, chyba silver shadow, śnieżnobiałego
    > na żółtych blachach. Wjeżdżał do Wałbrzycha, cóż on mógł tam robić? :-)

    Pewnie przywoził wyniki przyszłych wyborów, tj. wypełnione karty ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 26. Data: 2011-10-30 21:12:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Voytek

    > Ja wczoraj widziałem pięknego Rollsa, chyba silver shadow,
    > śnieżnobiałego na żółtych blachach. Wjeżdżał do Wałbrzycha, cóż on mógł
    > tam robić? :-)

    Kupę mu się zachciało i szukał toitoia.

  • 27. Data: 2011-10-30 23:00:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-30 21:12, to pisze:
    > begin Voytek

    > Kupę mu się zachciało i szukał toitoia.

    Jakby nie mógł zwyczajnie na drodze nawalić :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2011-10-30 23:10:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Jakby nie mógł zwyczajnie na drodze nawalić :P

    Pięknemu Rollsowi nie przystoi. ;)

  • 29. Data: 2011-10-31 00:29:28
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    > poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    Ale co wiedziałeś? Że masz problem z czytaniem tekstu ze zrozumieniem? Nie
    piszę o ludziach, ale o starych samochodach, które w te dni pojawiają się na
    drogach częściej niż zazwyczaj.

    > 101? Pokaz zdjęcia.

    Tak, 101 i to było największe zaskoczenie. Było to w erze "przedcyfrowej" o
    telefonach z aparatem nie wspominając, więc żadnej fotki nie mam. Uwierz mi,
    że potrafię odróżniać modele Syren.

    > 1000MB? Gdybyś o Octavii pisał to tak....

    Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
    województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to
    już zupełnie biały kruk.

  • 30. Data: 2011-10-31 01:23:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    > poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    Ty jeden jesteś ponadto lub przeciwnie -- w samym środku -- bo być może
    sam do tego stada kapeluszy należysz.