  • 41. Data: 2011-11-01 00:48:35
    Temat: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    news:j8lk9b$4s0$1@inews.gazeta.pl...
    częściej niż zazwyczaj.

    > A ja piszę o podtekstach i stereotypach.

    Nie taka była moja intencja.

    > Napisałeś parę lat temu, to jak najbardziej era cyfrowa. Jeżeli było
    > to 20 lat temu to już brzmi inaczej.

    Nie wyraziłem się dość jasno. Era cyfrowa - miałem na myśli powszechność
    aparatów cyfrowych.Cyfrówki stały się dobrem powszechnie występującym nie
    dalej jak 6 - 7 lat temu (moją pierwszą zakupiłem w 2003 r. i tanio nie
    było)

    > Polska centralna - maluchów ci u nas dostatek, kwadratów takowoż.

    No to u mnie jest zupełnie inaczej, ale bywam ze względów rodzinnych w
    powiecie przysuskim oraz drzewickim i nie zuważyłem w ostatnich czasach zbyt
    wielu Polskich Fiatów na drogach.

    > Co rzadkich modeli Skód - wystarczy wybrać się za naszą południową
    > granicę i tam tych cudów sporo jeździ, stąd 1000MB to nie rarytas.

    Zabawne. Ja mam zdecydowanie bliżej do Czech, ale to Ty mi o czeskich
    pojazdach opowiadasz;-) Otóż 1000MB we współczesnych Czechach, też nie jest
    często widywanym pojazdem ani nawet 100. Owszem 105, 120 i 130 jeszcze
    trochę jeździ (zwłaszcza 120) ale wcześniejsze modele to rarytasy. Nawet
    pierwszego w życiu Veloreksa widziałem w Polsce a nie w Czechosłowacji.

  • 42. Data: 2011-11-01 00:55:12
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Najwyższa pora, by ludzie przestali żyć stereotypami o dziadkach
    > wyciągających rupcie z garażów.

    To nie jest stereotyp. Przecież to widać, że na ulicach pojawia się więcej
    osobówek a po ich wyglądzie widać, że nie są używane na codzień a raczej "od
    święta".

    > Wystarczy popatrzeć jakimi samochodami jeżdżą te "dziadki" na co dzień.

    Że ktoś wyciągnie z szopy wypolerowaną Fabię lub Puga 206? Mnie takie nie
    interesują (no może za kilka lat, gdy te użwane na codzień będą już na
    szrocie), za to zawsze podczas tego święta można zobaczyć w większej niż
    zazwyczaj liczbie ciekawe okazy old- i youngtimerów.

    > Są i tacy ale to jakiś niewielki odsetek populacji.

    Jak wielki?

  • 43. Data: 2011-11-01 08:52:58
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.10.2011 23:52, to pisze:
    > begin DoQ

    > Swoją drogą, to dawno się tak nie natrąbiłem jak dzisiaj, akurat mi się
    > spieszyło, a wszędzie stada jakichś debili.

    Ja za to w niedziele jechalem Bytom - Katowice - Tychy i bylem wielce
    szczesliwy, ze i w Polsce mozna jezdzic jak w reszcie cywilizowanej
    Europy. Szkoda, ze tylko 3 dni w roku :(

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 44. Data: 2011-11-01 09:07:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ja za to w niedziele jechalem Bytom - Katowice - Tychy i bylem wielce
    > szczesliwy, ze i w Polsce mozna jezdzic jak w reszcie cywilizowanej
    > Europy.

    Znaczy jesteś szczęśliwy że wszyscy się wleką a nikt nie jedzie?
    A Niemcy to pewnie niecywilizowana część Europy?

    Niewąski kretynizm, nie ma bata, koronny dowód jak to kompleksy emigranta
    zmiękczają mózgowie.

  • 45. Data: 2011-11-01 12:30:28
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.11.2011 09:07, Cavallino pisze:

    > Znaczy jesteś szczęśliwy że wszyscy się wleką a nikt nie jedzie?

    Abstrachujac od sensownosci poustawianych ograniczen predkosci (akurat
    na tej trasie calkiem rosadnie jak na polskie warunki) to naprawde
    uwazasz, ze jazda przepisowa to wleczenie sie?

    > A Niemcy to pewnie niecywilizowana część Europy?

    Miedzy innymi do niemieckiego stylu jazdy porownuje niedzielna podroz
    przez Slask - jechalo mi sie jak przez Niemcy. Szkoda, ze tak nie moze
    byc na codzien.

    > Niewąski kretynizm, nie ma bata, koronny dowód jak to kompleksy
    > emigranta zmiękczają mózgowie.

    Zmien dilera.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 46. Data: 2011-11-01 18:33:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Abstrachujac od sensownosci poustawianych ograniczen predkosci (akurat na
    > tej trasie calkiem rosadnie jak na polskie warunki) to naprawde uwazasz,
    > ze jazda przepisowa to wleczenie sie?

    Jeśli jest to droga, a nie autostrada, to oczywiście że tak uważam.

    > Zmien dilera.

    Nie potrzebuję ukrywać żalu za krajem prochami.