    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Date: Mon, 31 Oct 2011 01:39:10 +0100

    On 2011-10-30, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    > poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    Mówisz i masz:

    1) DK, teren niezabudowany: 45km/h przez dwa kilometry za
    dziadkiem w felicji, niestety nie było jak i gdzie bezpiecznie
    wyprzedzić.

    2) Ekspresówka, dwa pasy, osobówka wyprzedza osobówkę - przez
    kilometr...

    Ale za to cisza na CB, brak "przedstawicieli handlowych", mało TIRów -
    dało się żyć. Pierwszy raz wyjeżdżałem w trasę w okolicach pierwszego
    listopada - bałem się, że będzie gorzej. Na pięćset kilometrów ze dwa
    razy ktoś mi zajechał drogę, ze dwa razy trafiłem na miszcza "ja się
    nie dam wyprzedzić" i tylko raz się zastanawiałem czy nie będę musiał
    uciekać na pobocze, ale zdążył się koleś schować zanim zacząłem uciekać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski