  • 11. Data: 2011-10-30 00:11:09
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Saturday, October 29, 2011, 11:57:20 PM, you wrote:

    > Wiesz co, w Piasecznie dostaję taką lekcję, że już mi się nie chce
    > sięgać do wajchy klaksonu ;) No może czasem puszczają nerwy:
    > http://youtu.be/ScrnT9GGy9E?hd=1 ale _codziennie_ coś takiego się
    > przytrafia...

    Ale 50km/h to Ty tam nie jedziesz...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-10-30 00:13:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale 50km/h to Ty tam nie jedziesz...

    Licznikowe ~65 (trochę mi zawyża licznik).

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-30 00:19:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-29, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Licznikowe ~65 (trochę mi zawyża licznik).

    Spoko luz. Mandatu za to nie dostaniesz.

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-30 00:20:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-10-2011 00:19, AZ pisze:

    > Spoko luz. Mandatu za to nie dostaniesz.
    > ;-)

    HGW, jakbym przebił 10 to bym zapłacił :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-10-30 00:27:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, October 30, 2011, 12:13:55 AM, you wrote:

    > Licznikowe ~65 (trochę mi zawyża licznik).

    Chyba mph...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-10-30 00:35:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Chyba mph...

    Masz mnie. Jechałem beemą FilipaKK, dzięki temu ze stówki po 25 metrach
    zatrzymałem się niemal do zera delikatnie dotykając hamulca.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-10-30 00:39:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, October 30, 2011, 12:35:54 AM, you wrote:

    > Masz mnie. Jechałem beemą FilipaKK, dzięki temu ze stówki po 25 metrach
    > zatrzymałem się niemal do zera delikatnie dotykając hamulca.

    Strasznie gęsto postawiali Wam te latarnie w Piasecznie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-10-30 00:40:32
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Masz mnie. Jechałem beemą FilipaKK, dzięki temu ze stówki po 25 metrach
    > zatrzymałem się niemal do zera delikatnie dotykając hamulca.

    Szkoda, że nie było śniegu, bo wtedy wystarczyłyby 4 metry.

  • 19. Data: 2011-10-30 00:49:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Strasznie gęsto postawiali Wam te latarnie w Piasecznie...

    Od podporządkowanej prawej (początek filmu) do skrzyżowania jest wg.
    google maps 75m. Na bank prułem nawet ze 100mph aż pokonałem ten dystans
    w 5 sekund z lekkim dohamowaniem pod koniec.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-10-30 00:51:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-10-2011 00:40, to pisze:
    > Szkoda, że nie było śniegu, bo wtedy wystarczyłyby 4 metry.

    Wtedy wystarczyłoby zdjecie nogi z gazu, hamowanie zjebanym automatem
    załatwiłoby resztę ;)

    Pozdrawiam
    Paweł