  • Data: 2009-02-17 13:43:51
    Temat: Suszarka do kłaków z jonizatorem !
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Kupilem ostatnio w ekskluzywnym sklepie o nazwie Biedronka suszarke do
    wlosów, dokładnie taka jak ta:
    http://www.allegro.pl/item551016974_rewelacyjna_susz
    arka_z_dyfuzorem_2000_w_nowa.html
    tylko ze sie nieco inaczej nazywa.
    Napisali napudelku ze ma funkcje jonizacji.
    I tu mam pytanie (poniewaz nie chce jej rozbierac, zeby nie utracic
    gwarancji).
    Czy ktos wie jak ta jonizacja jest realizowana w suszarkach do włosów?
    Na czym to polega? Pewnie to we wszystkich suszarkach, ktore to maja jest
    podobnie zrobione?
    Chodzi mi nie tyle o to czym jest jonizacja powietrza, a oto w jaki sposob
    jest to robione?

    pozdrawiam - Janusz