  • 1. Data: 2012-12-03 15:32:46
    Temat: Strzał w kolano...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/

    A taka jeszcze ciekawostka.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-12-03 15:52:16
    Temat: Re: Strzał w kolano...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/k9idg7$850$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/
    >
    > A taka jeszcze ciekawostka.

    "2) temperatura otoczenia zawartej w zakresie wartości mieszczących się
    w granicach określonych przez producenta jednak nie mniejszym niż zakres
    od 0 do +50 °C."

    "Czy powyższe nie oznacza przypadkiem, że gdy temperatura spada poniżej
    zera jakiekolwiek pomiary prędkości nie wchodzą w grę?"

    Niekoniecznie, bo jak suszarka ma do pracy zakres temperatury otoczenia
    np. -30 do +50 to z nadmiarem spełnia powyższy warunek :P Pudło
    (ten strzał w kolano)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-12-03 15:57:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-12-03 15:52, Big Jack pisze:
> [...]
    >
    > Niekoniecznie, bo jak suszarka ma do pracy zakres temperatury otoczenia
    > np. -30 do +50 to z nadmiarem spełnia powyższy warunek :P Pudło

    "jednak nie mniejszym niż zakres" - czytanie ze zrozumieniem nie boli :)

  • 4. Data: 2012-12-03 15:59:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-03, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > "jednak nie mniejszym niż zakres" - czytanie ze zrozumieniem nie boli :)

    Ale mniejsze odnosi sie do zakresu wiec zakres temperatur w ktorym moze
    urzadzenie pracowac powinno zawierac zakres "od 0 do +50".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-12-03 16:04:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > "jednak nie mniejszym niż zakres" [od 0 do +50 °C - przypis mój]

    I -30 do + 50 warunek ten spełnia

    > czytanie ze zrozumieniem nie boli

    Zdaje się, że Ciebie to nie dotyczy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-12-03 16:06:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-12-03 15:59, AZ pisze:

    > Ale mniejsze odnosi sie do zakresu wiec zakres temperatur w ktorym moze
    > urzadzenie pracowac powinno zawierac zakres "od 0 do +50".

    OK, ale policjant powinien zmierzyć owa temperaturę, wilgotność
    powietrza i zakłócenia elektromagnetyczne występujące w danym otoczeniu
    i już widzę jak oni to robią. Nie zrobili, to nie maja pewności, że mogę
    mierzyć, szczególnie owe zakłócenia elektromagnetyczne niesamowicie
    istotne przy pomiarze Dopplerem.

  • 7. Data: 2012-12-03 16:06:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-12-03 16:04, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    rnetia.pl

    > I -30 do + 50 warunek ten spełnia

    > Zdaje się, że Ciebie to nie dotyczy

    doczepiłeś się fragmentu, a przeczytaj całość, specjalnie dla ciebie
    poprawiono.

  • 8. Data: 2012-12-03 16:25:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > doczepiłeś się fragmentu, a przeczytaj całość, specjalnie dla ciebie
    > poprawiono.

    Doczepiłem się fałszywej interpretacji, takiej jaka była w momencie
    doczepiania. Nawet nie mam zamiaru pochylać się nad tym co nie
    _poprawiono_ ale co _poprawiłeś_ Nie bądź taki skromny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-12-03 16:36:07
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-03 15:32, anacron pisze:
    > http://www.damskomesko.pl/2012/12/strzal-w-kolano/
    >
    > A taka jeszcze ciekawostka.

    I kolejna ciekawostka.
    Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach
    przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!
    Zatem radar musi być homologowany z konkretnym radiowozem!
    Nie można podłączać go do dowolnego radiowozu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 10. Data: 2012-12-03 17:21:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-12-03 16:36, WW pisze:

> [...]
    > Zatem radar musi być homologowany z konkretnym radiowozem!
    > Nie można podłączać go do dowolnego radiowozu.

    Podasz źródło? Przyjrzymy się, co do podanej przeze mnie ciekawostki,
    wczoraj zainspirował mnie jeden prawnik, który powiedział " ja mandatów
    nie płacę i póki nie zmienią się przepisy nie zapłacę". I faktycznie,
    jak widać w przepisach dziura jest.