    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strzał w kolano...
    Date: Mon, 03 Dec 2012 16:06:07 +0100

    W dniu 2012-12-03 15:59, AZ pisze:

    > Ale mniejsze odnosi sie do zakresu wiec zakres temperatur w ktorym moze
    > urzadzenie pracowac powinno zawierac zakres "od 0 do +50".

    OK, ale policjant powinien zmierzyć owa temperaturę, wilgotność
    powietrza i zakłócenia elektromagnetyczne występujące w danym otoczeniu
    i już widzę jak oni to robią. Nie zrobili, to nie maja pewności, że mogę
    mierzyć, szczególnie owe zakłócenia elektromagnetyczne niesamowicie
    istotne przy pomiarze Dopplerem.