  • 11. Data: 2012-12-03 17:35:43
    Temat: Re: Strzał w kolano...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-12-03 16:36, WW pisze:
> [...]

    No nie, z zasady homologacja jest na typ, wiec do radiowozu
    okreslonego typu.
    Poki mu nie zmienia akumulatora na nowy, inny :-)

    >Podasz źródło?

    Zrodel trzeba wiecej, bo PN to slabo obowiazujce sa.

    J.

  • 12. Data: 2012-12-03 18:40:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 03 Dec 2012 16:36:07 +0100, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach
    >przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!

    Bzdura.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-12-04 10:25:23
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-03 17:21, anacron pisze:

    > Podasz źródło? Przyjrzymy się, co do podanej przeze mnie ciekawostki,
    > wczoraj zainspirował mnie jeden prawnik, który powiedział " ja mandatów
    > nie płacę i póki nie zmienią się przepisy nie zapłacę". I faktycznie,
    > jak widać w przepisach dziura jest.

    Zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach, art 63, legalizacji podlega cały
    przyrząd pomiarowy, łacznie z zasilaniem, jeżeli nie nie pochodzi ono z
    sieci 230V.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 14. Data: 2012-12-04 13:35:50
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Dec 4, 10:25 am, WW <w...@v...pl> wrote:
    > Zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach, art 63, legalizacji podlega cały
    > przyrząd pomiarowy, łacznie z zasilaniem, jeżeli nie nie pochodzi ono z
    > sieci 230V.

    Nie istnieje "Ustawa o Miarach i Wagach". Jest "Ustawa o Miarach" i
    nie ma w niej art. 63, bo ma tylko 34 artykuły.

    Radary są legalizowane na źródło zasilania o danych parametrach (np
    akumulator) i mają odmówić pomiaru, jeżeli źródło ich nie spełnia.
    Źródło nie musi mieć legalizacji, anie osobnej ani łącznie z
    urządzeniem:

    http://tnij.com/snZOf

    --
    Regards
    Matt

  • 15. Data: 2012-12-04 14:39:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-03 16:36, WW wrote:

    > Zgodnie z zasadami pomiaru określanymi przez PN, przy urządzeniach
    > przenośnych homologacji podlega urządzenie wraz ze źródłem zasilania!

    Tak, a przy stacjonarnych kasach sklepowych trzeba kazdorazowo
    homologowac elektrownie.

    --

    memento lorem ipsum