  • 31. Data: 2010-05-31 22:24:42
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 00:19:31 +0200, Animka napisał(a):

    > Do tej pory tumanie jeszcze się nie uporałeś z tymi sterownikami i
    > komputerem. Co za wstyd! Jest takie powiedzenie: "G**no chłopu nie zegarek".
    > Czekaj dalej na dobrych świętych mikołajów, czekaj.

    Strasznie długie masz te dni. A może to przekwitanie cię dopadło i dlatego
    chlew publicznie robisz, babsztylu?

  • 32. Data: 2010-06-01 04:47:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Strasznie długie masz te dni. A może to przekwitanie cię dopadło i dlatego
    > chlew publicznie robisz, babsztylu?

    Oboje robicie. Dawniej było tak, że mądrzejszy pierwszy przestawał. Jak
    będzie teraz?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 33. Data: 2010-06-01 07:55:31
    Od: squirs <s...@c...gmail.com>

    W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

> [...]
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    Witam
    Sterowników pod XP nie szukaj na stronach HP, są bardzo skąpi w
    sterowniki pod inny system niż dany model miał zainstalowany system przy
    sprzedaży, więc nie będziesz miał tylko problemów ze znalezieniem
    sterowników pod Vistę do tego modelu.
    Szukaj sterowników na stronach producentów poszczególnych podzespołów,
    np. karty dźwiękowej czy karty WiFi itp.
    A XP wcale nie ma w sobie wielu sterowników do urządzeń, no chyba że ten
    kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster
    128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...

  • 34. Data: 2010-06-01 08:12:53
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
    grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.

    animka: PLONK !

  • 35. Data: 2010-06-01 10:25:44
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-01 10:12, Mateusz pisze:
    > ludzie błagam ! nie karmcie już trolla. Widzicie jaki syf się na
    > grupach robi... ciężko znaleźć cokolwiek.
    >
    > animka: PLONK !

    Vice versa matołku!

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-06-01 10:47:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-01 06:47, januszek pisze:

    > Oboje robicie. Dawniej było tak, że mądrzejszy pierwszy przestawał. Jak
    > będzie teraz?

    Wyciągnąłeś mi tego dziadka z prostatą z KF-a.

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-06-01 10:53:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisał(a):

    > Wyciągnąłeś mi tego dziadka z prostatą z KF-a.

    Nie chcę wiedzieć, skąd masz wiedzę o jego prostacie. W każdym razie,
    jeśli się nie opanujesz to sama trafisz do mojego KF-a.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 38. Data: 2010-06-01 11:14:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-01 12:53, januszek pisze:

    > Nie chcę wiedzieć, skąd masz wiedzę o jego prostacie. W każdym razie,
    > jeśli się nie opanujesz to sama trafisz do mojego KF-a.

    Każdy jest panem swojego komputera i może sobie operować KF-em jak chce
    bez powiadamiania o tym innych :-)

    --
    animka

  • 39. Data: 2010-06-01 15:02:41
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Komputerów HP?
    No nie wiem...

    -----

  • 40. Data: 2010-06-01 17:37:43
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    Użytkownik "squirs" <s...@c...gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolega który to napisał ma podzespoły klasy GeForce2MX czy SoundBlaster
    > 128PCI, tego typu sterowniki faktycznie XP posiada...

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Mam dośiadczenie w instalacji XP na
    Pavilionie dv6510ew. Stery z suportu HP to tylko lichy dodatek. Przede
    wszsytkim trzeba sprawdzić producenta czipsetu płyty głównej i z zewnątrz
    ściągnąc paczkę ze sterami.

    Zacząłem od uaktualnienia BIOS, potem był sterownik do płyty gł. "NVIDIA
    Windows XP nforce Driver". Jeśli dobrze pamiętam jest na stronie supportu
    HP, ale trzeba go znaleźć przez wyszukiwarkę. Sterowniki do grafiki
    ściągnąłem ze strony nvidii, dźwięk zainstalowałem z HP, ale wcześniej
    potrzebna była poprawka kb888111 od MS. Postałem urządzenia - lan, wifi,
    bluetooth, touchpad normalnie ze strony HP. Z tego co pamiętam bluettoth i
    wifi nie chciały banglac w polskiej ersji językowej - gładko za to
    zainstalowały się z angielskiej. W każdym bądź razie Windows XP działał
    ładnie i bez wykrzykników. Podziałałem trochę by... wrócić do Visty, bo
    byłem jej użtkownikiem od kilku miesięcy i XP już mi nie pasował ;)

    pzdrw
    gl12d4