  • 1. Data: 2010-05-28 19:16:51
    Temat: przelotka z karty SD na dysk sata/ide
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    wiadomo ze są przelotki, umożliwiające podpięcie karty SD w miejsce
    twardego dysku. ja mam problem odwrotny. zamiast karty SD potrzebuje
    podpiąć stareńki (2gb) dysk. Czy tak się da?
    dzięki

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-05-28 21:47:40
    Temat: Re: przelotka z karty SD na dysk sata/ide
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > wiadomo ze są przelotki, umożliwiające podpięcie karty SD w miejsce
    > twardego dysku. ja mam problem odwrotny. zamiast karty SD potrzebuje
    > podpiąć stareńki (2gb) dysk. Czy tak się da?

    Moim zdaniem jedynie kieszeń ATA z interfejsem USB, ewentualnie SATA.
    Jaki ma być cel efekt takiego podłączenia? Dysk "SD" do aparatu
    fotograficznego??? ;))

    Feromon

  • 3. Data: 2010-06-01 20:14:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > twardego dysku. ja mam problem odwrotny. zamiast karty SD potrzebuje
    > podpiąć stareńki (2gb) dysk. Czy tak się da?

    Przeczytałem raz jeszcze i zrozumiałem, że NIE MA PRZELOTEK
    na podpięcie SD W MIEJSCE twardego dysku

    a jedynie czytniki PRZYDZIELAJĄCE LOGICZNIE karcie SD literę DYSKU.

    Przelotka oznaczała by wpinanie SD w ATA lub SATA.
    Są przelotki z CF na ATA.

    Feromon