  • 1. Data: 2010-05-29 09:41:00
    Temat: Płyta AM3 + proc do 400zł
    Od: "NetHD" <o...@w...pl>

    Witam

    Potrzebuje na zastępstwo nowe części, (aktualne zepsuły mi się i wysyłam na
    serwis).

    Znalazłem takie coś:

    http://allegro.pl/item1045989505_plyta_msi_nf520t_c3
    5_athlon_ii_x2_240_2x2_8ghz.html
    lub
    http://allegro.pl/item1057867119_asrock_n68c_se_athl
    on_x_ii_240_2_x_2_8_gef_7025.html

    wiem, że płyty są nie najwyższych lotów, ale liczy się by to działało z
    grafiką nV GTX260
    Który zestaw (mobo+ proc) będzie lepszy?

  • 2. Data: 2010-05-29 11:13:27
    Temat: Re: Płyta AM3 + proc do 400zł
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Który zestaw (mobo+ proc) będzie lepszy?

    Na pierwszy rzut oka Asrock - wyższy numerek chipsetu i obsługa dwóch
    rodzajów pamięci.