  • 1. Data: 2010-05-29 12:22:02
    Temat: wybór dysku zewnętrznego Seagete vs Wester Digital
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad kupnem dysku zewnętrznego pomiędzy dwoma modelami:
    1. Seagete FreeAgentGo 500 GB (ST 905003FAD2E1-RK)
    2. Wester Digital 500 GB (WDBAAA5000ABK-EESN)

    prosiłbym o opinię osób które miały kontakt z tymi modelami czy któryś
    ma jakiś minusy/plusy. (jak wygląda sprawa z obudową czy jest wytrzymała
    na noszenie czy może szybko się rusuje itp)

    mam jeszcze jedno pytanie: czy odczuwalna jest różnica w szybkości
    transfertu, odtwarzania pliku z dysku zewnętrznego jeśli jeden model
    zasilany jest przez usb i ma 5400 obrotów a drugi model zasilany przez
    zasilacza i obrotow ma 7.200 (czy przypadkiem usb i tak nie zwalnia tego
    drugiego i pracuje identycznie jak pierwszy) ??

    dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2010-05-29 15:21:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w
    wiadomości news:htr0t8$rl3$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zasilacza i obrotow ma 7.200 (czy przypadkiem usb i tak nie zwalnia tego
    > drugiego i pracuje identycznie jak pierwszy) ??

    Mam Seagate, mam też dużego Samsunga i małą Toshibę. Wszystko fajnie działa.
    Działa tyle ile USB2.0 daje. Innych róznic nie widzę.
    Może... może ten 7200 będzie lepiej się zachowywał przy tysiącach małych
    pliczków.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-05-29 15:41:56
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Irokez pisze:
> [...]
    > Działa tyle ile USB2.0 daje. Innych róznic nie widzę.
    > Może... może ten 7200 będzie lepiej się zachowywał przy tysiącach małych

    seagate daje podobny mozliwość szyfrowania, czy wd nie ma takiej opcji??
    i jak to wyglada z praktycznej strony (szyfrowanie) na takim dysku