  • 1. Data: 2010-05-30 01:59:03
    Temat: Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Wiemy że o gustach i guścikach się nie rozmawia. Także jak ktoś nie chce
    to nie musi. A le wygląd, walory estetyczne i "organoleptyczne" w
    laptopach są raczej ważne. Ja np często mam swojego w różnych
    sytuacjach, na brzuchu też ;)
    Dam swój typ. Z racji tego że od prawie roku jestem posiadaczem laptopa
    Asus i w swojej historii miałem już kilkanaście, powiem że ten model wg
    mnie jest najlepszy jaki jest na rynku, w cenie do 3tys, czyli w takim
    powszechnym użyciu. A nawet w droższych w życiu na inny design bym się
    nie wymienił.
    A dlaczego? Nie jest choinką, nie ma milion trylion kolorowych diod. Ma
    3 malutkie, zielone. Wykonany jest z super porządnego plastiku, co
    jeszcze nie dał się zarysować. I ta właśnie obudowa, daje naprawdę
    poczucie solidności, trwałości i estetyki. Delikatny wzorek, mało
    rzucający się w oczy a szlachetny. W dotyku też jest taki co z chęcią
    się go dotyka. Klawisze są takie płaskie i, szczerze, za każdym razem
    mam przyjemność z klikania ;)
    Chodzi o ten typ obudowy
    http://www.skapiec.pl/img/950285-17-1-asus-k50ip_sx0
    05.html
    A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie
    tylko z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-05-30 04:13:10
    Temat: Re: Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Samsung R580.
    http://www.productwiki.com/upload/images/samsung_r58
    0_1.jpg

  • 3. Data: 2010-05-30 05:48:44
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie
    > tylko z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.
    >
    > --
    > pzdr, Piotr M

    Noooo, jeśli pytasz o "ponadczasowe" to ThinkPad IBM'a (kiedyś)
    a teraz juz z Lenovo. Co prawda wspólczesne Lenovo już tak
    nie zachwycają, ale kontakt ThinkPadem serii T2x, T3x i T4x
    to zawsze była przyjemność.

    A żeby spełnić Twój warunek kategorii do 3tys zł to seria R
    mieściła się w tej klasie cenowej i była nadal przyjemna.

  • 4. Data: 2010-05-30 09:06:16
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:htsgtg$tgl$1@mx1.internetia.pl...
    > Chodzi o ten typ obudowy
    > http://www.skapiec.pl/img/950285-17-1-asus-k50ip_sx0
    05.html

    klawiatura ssie

  • 5. Data: 2010-05-30 09:29:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie tylko
    > z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

    Nie mam porównania, bo to mój pierwszy laptop, ale mam Dell Studio 1555, z
    napędem DVDRW szczelinowym, bo taki chcialem.
    Obudowa błyszcząca bardzo się "palcuje", ale jest odporna na zarysowania.
    Klawiatura nie ma bloku numeryczneo, ale ma za to duże klawisze (jak w
    klawiaturze do PC), laptop nie ma na przodzie żadnych diód LED (nie licząc
    tej od kamerki jak się ją włączy). Z prawej strony ma diodę od zasilania
    (biała).
    Jak za 2000zł to całkiem dobrze wykonany. :-)
    Miałem też w pracy Acera za 1599zł, nie pamiętam modelu, ale też byłem
    zadowolony.
    W sumie to nie jestem wybredny, nie mam wygórowanych wymagań. :-)

  • 6. Data: 2010-05-30 10:57:57
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie tylko
    > z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

    Oczywiscie ThinkPady, seria T i (w szczegolnosci) calkowicie metalowe,
    magnezowe maluchy z serii X. Oszczedny, ascetyczny (acz elegancki) design
    idzie w parze ze znakomita funkcjonalnoscia - diody nie "daja po oczach",
    klawiatura jest bardzo wygodna, zawiasy sa bardzo wytrzymale, przemyslana
    budowa gornej klapy zapobiega wpadaniu smieci pomiedzy ekran a klawiature w
    zlozonym laptopie, w niektorych modelach klawiatura ma kanaliki
    odprowadzajace plyny w przypadku zalania, klawisze mozna oswietlic wbudowana
    lampka, przyciski touch-pada lub track-pointa maja perfekcyjnie dobrany
    uklad i twardosc (zreszta sam patent ze srodkowym przyciskiem bardzo mi sie
    podoba - wystarczy go wcisnac i manipulator zmienia sie np. w rolke, co
    czyni zbednymi wszelkie suwaki w oknach).
    Wytrzymalosc dotyczy tez elektroniki - swojego "iksa" od lat zasilam
    ladowarka o napieciu 19V, gdy tymczasem laptop wymaga 16V, roznica 3V nie
    robi na nim zadnego wrazenia. Zarowno X, jak i T zdarzylo mi sie tez zalac
    podczas pracy, tak, ze sie wylaczyly. Po umyciu i wysuszeniu dzialaja jak
    gdyby nigdy nic. Bateria przez lata w zasadzie sie nie zuzyla (mimo, ze
    czesto rozladowuje ja w bardzo niewielkim stopniu, po czym podlaczam
    zasilacz), pare upadkow tez nie zrobilo na nim wrazenia... wiatraka
    generalnie nie slychac, dysku nie slychac zupelnie... jedynie swietlowki
    nieco sie zuzyly i ekran swieci wyraznie slabiej, niz kiedys - wszak w 2004
    matryc nie podswietlano LED-ami...
    Do tego na stronie Lenovo dostepne sa wszelkie mozliwe sterowniki (zreszta
    sprzetowo te laptopy to mistrzostwo swiata - sa m.in. nie do zawieszenia z
    winy hardware'u) i serwisowki z tak szczegolowymi informacjami, jak sila
    dokrecania poszczegolnych srub za pomoca klucza dynamometrycznego.
    Mistrzostwo swiata - poziom przemyslowy ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    KILu

  • 7. Data: 2010-06-01 00:14:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr M" htsgtg$tgl$...@m...internetia.pl

    > A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie tylko z tych
    modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

    Mam Esprimo Fujitsu Siemensa -- i cieszę się nim. :)

    Mam też 2 dyski zewnętrzne FS i jestem z nich co najmniej zadowolony. :)
    (w odróżnieniu od makabrycznej Toshiby -- wiem, że teraz FS i Toshiba
    idą razem w parze, choć nie tylko wiek pary elektryczności przeminął
    bezpowrotnie, ale nawet/także wiek atomu przeminął, choć było groźnie)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-06-01 09:26:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>