  • 21. Data: 2010-05-30 20:37:11
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    Bucki Jan pisze:
    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
    > systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
    > mogę poszukać do niego sterowników.
    > Są tu
    > http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#
    > ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. ...

    Witam!
    Zawsze masz dwa wyjścia jak w bardzo starym dowcipie. Po pierwsze daj
    komuś zarobić, niech on się męczy.
    Jeśli religia Ci na to nie pozwala i każdą zapałkę używasz dwa razy, to
    niestety do roboty:
    - program "Unknown Device Identifier";
    - Panel Sterowania/System/Urządzenia(Devices), prawym klawisz myszy na
    problemie-Właściwości- i na końcu widzisz Kod, który wpisujesz w
    wyszukiwarkę (trzeba go najczęściej skrócić);
    - poszukaj w Internecie ludzi z tym samym problemem - w językach
    angielski, rosyjski. Najszybciej znajdziesz w chińskim - najwięcej
    użytkowników.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 22. Data: 2010-05-30 21:31:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-30 21:21, Bucki Jan pisze:

    > Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w
    >
    > "Inne urzadzenia":
    > - Kontroler wideo (zgodny z VGA)
    > - Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou
    > - Urządzenie audio na high definition audio

    Usuń to wszystko i zainstaluj odpowiednie sterowniki.
    Ściągnij sterownik High Definition Audio do swojej karty muzycznej i
    zainstaluj.
    Ja używam Realtek ACL888, więc Ci linka nie podetknę.

    > oraz w zainstalownaym jest na żólto:
    > Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

    W Evereście masz linka. Wystarczy tylko kliknąć, żeby wejść na stronę ze
    sterownikiem.
    Ja tego hosta używam do drukarki.

    > Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

    Jak sam nie umiesz to zapoproś do domu jakiegoś kolegę, żeby to za
    Ciebie zrobił.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-05-31 06:04:49
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z
    > systemem Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie
    > mogę poszukać do niego sterowników.

    Wchodzisz na www.hp.pl i szukasz driverów, nie wiem w czym masz problem
    skoro ich wyszukiwarka pozwala nawet wyszukać drivery po numerze fabrycznym
    sprzętu.....
    Piotr

  • 24. Data: 2010-05-31 08:44:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-30 16:11, Maru pisze:
    > pod Linuksem wbrew pozorom dużo mniej problemów

    udowodnij i zainstaluj go na moim laptopie :D Najnowsze wersje się nawet
    nie instalują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-05-31 12:19:39
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Maj, 22:09, "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem
    > Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać
    > do niego sterowników.
    > Są tuhttp://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategor
    y?os=228&lc=en&cc=p...
    > ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować kary
    > grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie wskazuje
    > (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2,  karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    Nie zapominaj o tym, że drivery trzeba instalować o odpowiedniej
    kolejności. Chipset, grafika, lan i inne peryferia. Z tego co widzę,
    to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
    to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci
    sterowniki: http://www.drivershq.com/Download.aspx

  • 26. Data: 2010-05-31 13:51:06
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:1oxgjrq0gz1ur.16z349p0yti8w$.dlg@40tude.net...

    > Jak nieznane to trudno powiedzieć

    Lipuję wtedy po identyfikatorze, zwykle albo bezpośrednio wyguglam
    sterowniki, albo naprowadza mnie to na odpowiedź.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 27. Data: 2010-05-31 14:16:59
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wchodzisz na www.hp.pl i szukasz driverów, nie wiem w czym masz problem
    > skoro ich wyszukiwarka pozwala nawet wyszukać drivery po numerze
    > fabrycznym sprzętu.....
    > Piotr

    Nie zawsze. HP wypuściło sporo "ogryzków", na których dało się zainstalować
    np. tylko Vistę. Przykładowo: brandowane sterowniki S-ATA i blokada biosu
    przed zmianą na tryb legacy IDE (czy jak to tam się wabi) - potrafiło to
    wielu ludziom napsuć krwi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 28. Data: 2010-05-31 17:15:55
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    Mateusz <m...@g...com> :
> [...]
    > to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
    > to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci

    Dzięki za linka.
    Co do instalacji itp, to nie pierwszy raz to robię i potrafie sobie
    poradzić, ale w tym przypadku ręce opadały. Pobierałem oryginalne sterownki
    z HP i pudło oraz z wielu innych miejsc i też kicha, wszystkie nie działały
    pod tym lapkiem z serii dv600(dv6700). Poradziłem sobie inaczej i znalazłem
    te drivery. Jesli chodzi o grafikę, audio, karte sieciową itp. to zawiera w
    sobie plik instalacyjny od karty grafiki Nvidi. Np. karta sieciowa jest
    zainstalowana jako ent....nVidia itd. Dzwoniłem do pomocy HP i potwierdzili,
    że to "wszystko" jest w tym jednym pliku, ale ciekawi mnie dlaczego HP
    umieszcza na swojej stronie sterowniki skopane, za co nawet nie powiedzą
    "przepraszam"

    Pozdrawiam
    Jan Bucki

  • 29. Data: 2010-05-31 17:17:56
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> :

> [...]
    > sterownikiem.
    > Ja tego hosta używam do drukarki.

    > Jak sam nie umiesz to zapoproś do domu jakiegoś kolegę, żeby to za

    Oj, ręce opadają jak coś takiego się czyta.
    Moja rada, zajmij się dziećmi, lub garami i won od komputera!.

    Jan Bucki

  • 30. Data: 2010-05-31 22:19:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-31 19:17, Bucki Jan pisze:
    > Animka<a...@t...nieja.wp.pl> :

    > Oj, ręce opadają jak coś takiego się czyta.
    > Moja rada, zajmij się dziećmi, lub garami i won od komputera!.

    Do tej pory tumanie jeszcze się nie uporałeś z tymi sterownikami i
    komputerem. Co za wstyd! Jest takie powiedzenie: "G**no chłopu nie zegarek".
    Czekaj dalej na dobrych świętych mikołajów, czekaj.

    --
    animka