  • 1. Data: 2010-10-23 15:05:40
    Temat: Sterownik LCD ILI9325 a ILI9328
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Mam oprogramowanie w C na AVR-a ktore chodzi z wyswietlaczem ze sterownikiem
    ILI9325 (uruchomione za oceanem wiec nie mam jak sprawdzic na zywym
    organizmie)
    Z braku takowego wyswietlacza zastosowalem identyczny ale ze sterownikiem
    ILI9328. Niestety na wyswietlaczu nic sie nie pokazuje. Dzialaja wszystkie
    inne funkcje urzadzenia ale nie wyswietlacz. Z tego co wyczytalem to 9328
    jest kompatybilny wstecz z 9325 i powinno to chodzic a iwec wtedy przyczyny
    musze szukac gdzie indziej. Czy ktos z czytajacych mial do czynienia z tymi
    sterownikami i moze potwierdzic lub zaprzeczyc ze 9328 jest kompatybilny
    wstecz??