  • 1. Data: 2010-10-22 10:23:18
    Temat: Tradycyjne żarówki a UE
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam uprzejmie,

    Kolejny pomysł na obejście zakazu sprzedaży
    tradycyjnych żarówek w Unii Europejskiej:

    http://tnij.org/ip8n

    R.

  • 2. Data: 2010-10-22 10:37:44
    Temat: Re: Tradycyjne żarówki a UE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w
    > Kolejny pomysł na obejście zakazu sprzedaży
    > tradycyjnych żarówek w Unii Europejskiej:
    > http://tnij.org/ip8n

    A zdarzylo mi sie pare razy uzywac zarowki do ogrzewania :-)
    Szczegolnie klejow epoksydowych.

    J.

  • 3. Data: 2010-10-22 10:42:05
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Nam natomiast zdarza się regularnie używać
    żarówek, jako obciążenia, gdy tworzymy
    układ zasilania do zgrzewarek rezystancyjnych.
    Dodatkowo, zalecamy klientom instalowanie
    nawet żarówek (rozwiązanie tanie i proste)
    w szafach sterowniczych stojących na
    nieogrzewanych halach.

    R.

  • 4. Data: 2010-10-22 10:42:43
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Kolejny pomysł na obejście zakazu sprzedaży
    > tradycyjnych żarówek w Unii Europejskiej:
    >
    > http://tnij.org/ip8n

    A mówią że to polacy sa mistrzami obchodzenia prawa.

    Marek

  • 5. Data: 2010-10-22 11:11:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    Friday, October 22, 2010, 12:23:18 PM, you wrote:

    > Kolejny pomysł na obejście zakazu sprzedaży
    > tradycyjnych żarówek w Unii Europejskiej:
    > http://tnij.org/ip8n

    Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-10-22 11:18:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    Nad tym się nie zastanawiałem. Chyba masz rację.

    Marek

  • 7. Data: 2010-10-22 11:20:54
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    http://www.se.pl/technologie/nauka/niemcy-omijaja-pr
    awo-unii-sprzedaja-zarowki-100-w-_155365_232814.html

  • 8. Data: 2010-10-22 11:38:31
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    RoMan Mandziejewicz denied rebel lies:

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    Z Adblockiem i NoScriptem się nie boję (:)

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Ominous I'm in us
    (::) (::)|

  • 9. Data: 2010-10-22 12:00:10
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    ?

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    IMHO tylko domenę

  • 10. Data: 2010-10-22 12:05:57
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > http://www.se.pl/technologie/nauka/niemcy-omijaja-pr
    awo-unii-sprzedaja-zarowki-100-w-_155365_232814.html

    Nowe hobby - kolekcjonowanie żarówek ;-). Każdy rasowy kolekcjoner trzyma
    swoją kolekcję w żyrandolach (aby móc się pochwalić przed znajomymi
    kolekcjonerami) + te dla których zabrakło miejsca tymczasowo w szafie.
    Prawo chyba nie zabrania (i mam nadzieję nie zabroni) aby w przedmiotach
    kolekcjonerskich była pewna zawartość szkła, wolframu itd.
    P.G.