  • 1. Data: 2010-10-21 19:25:21
    Temat: Mozna kupic "biala" skretke ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej izolacji
    (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-10-21 19:32:27
    Temat: Re: Mozna kupic "biala" skretke ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Fantom wrote:

    > Witam
    > Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej
    > izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

    instalacyjną rozumiem. Pewnie, że jest. Ostatnio ułożyłem u klienta 100m
    takowej. Mi było obojętnie, ale taka była akutat w składzie, to kupiłem.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-21 20:40:12
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-10-21 21:25, Fantom pisze:
    > Witam
    > Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej
    > izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?
    >
    > Fantom
    No masz, ja chciałem szarą a dostałem czarną :)

  • 4. Data: 2010-10-21 22:35:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 22:40, Padre pisze:

    > No masz, ja chciałem szarą a dostałem czarną :)

    Ciesz się. Czarna lepiej przenosi basy jak będziesz odtwarzał muzę z jutuba.

    MD

  • 5. Data: 2010-10-22 05:58:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    ?
    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej
    > izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?
    >
    > Fantom

    IMHO linkę kupisz w każdym kolorze.

  • 6. Data: 2010-10-22 09:08:44
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej
    > izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

    zdaje mi się że Madex robi, trzeba by do nich zadzwonić i zapytać,
    jeżeli potrzebujesz większe ilości to praktycznie każdy kolor Ci zrobią na
    zamówienie,

    brat

  • 7. Data: 2010-10-22 09:39:20
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On 22 Paź, 10:08, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

    > zdaje mi się że Madex robi, trzeba by do nich zadzwonić i zapytać,
    > jeżeli potrzebujesz większe ilości to praktycznie każdy kolor Ci zrobią na
    > zamówienie,
    >
    > brat

    Dokładnie. Madexa zawsze była, może nie idealnie, ale biała :-)

    m.

  • 8. Data: 2010-10-22 19:25:27
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > IMHO linkę kupisz w każdym kolorze.

    Raczej drut.

    Fantom

  • 9. Data: 2010-10-22 19:25:49
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zamówienie,
    >
    > brat

    >Dokładnie. Madexa zawsze była, może nie idealnie, ale biała :-)

    Hmm. Madexa mailem juz kilka razy ale zawsze byl szary

    Fantom

  • 10. Data: 2010-10-25 17:13:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Witam
    > Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej
    > izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

    Ja mam skrętke firmy BITNER i jest (właściwie to była 3 lata temu, bo się
    przybrudziła :-) ) biała.