  • 81. Data: 2011-01-07 13:25:22
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 13:13:16 +0100, Max_P napisał(a):

    > Podnoszony w wątku
    > casus 20 letniego merca mającego jakoby być bardziej bezpiecznym na drodze
    > przyz szybkości 150 km/h od nowego auta choćby i klasy kompaktu, to
    > ewidentna - NACIĄGANA od prawieków bzdura.

    Chciabym zauwazyc, ze sa samochody uzywane i samochody uzywane. Nie nalezy
    mylic kilkunastoletniego, regularnie serwisowanego wozidla z nawet sporo
    mlodszym golfem czy paskiem na szybie, feldzie i w tedeiku :) gdzie spod
    lakieru wychodzi rozklad jazdy PKS.

    20-letni czlowiek, ktory ma poukladane w glowie, nie odczuje specjalnie
    bolesnie probnego okresu, podczas ktorego bedzie musial jezdzic wolniej, bo
    bedzie rozumial idee.

    --
    Maciek

  • 82. Data: 2011-01-07 14:00:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > A jesteś pewien, że przeczytałeś ze zrozumieniem całość?

    Tak, zacytowałem nawet idiotyczną, wymyśloną przez milicjantów i
    zaimportowaną do nowego ustroju tezę./
    Jesteś pewien, że prędkość?

    --
    Bydlę

  • 83. Data: 2011-01-07 14:01:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:

    > Jeszcze nigdy na nikogo ten patent nie zadzialal

    Działa znakomicie od dawna.

    >, zawsze kiedy czytam
    > takie bzdety mam wrazenie, ze piszacy je jazde samochodem zna wylacznie
    > z grup dyskusyjnych.

    To znaczy, że nie znasz życia. Zapraszam cię na pokaz metody.

    --
    Bydlę

  • 84. Data: 2011-01-07 14:10:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 13:01, Bydlę wrote:

    > Działa znakomicie od dawna.

    Patrz, tyle razy probowalem i jak siedzieli na ogonie, tak siedza.
    Pomaga jedynie faktyczne przyhamowanie, takie blysniecie stopami nic nie
    daje.

    > To znaczy, że nie znasz życia. Zapraszam cię na pokaz metody.

    Kolega widze z tych "zyciowych". Niech ci bedzie.

    Kamil

  • 85. Data: 2011-01-07 14:15:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Tak, zacytowałem nawet idiotyczną, wymyśloną przez milicjantów i
    > zaimportowaną do nowego ustroju tezę./
    > Jesteś pewien, że prędkość?

    Czyli jednak albo nie całość, albo nie ze zrozumieniem.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 86. Data: 2011-01-07 14:58:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-06 13:24, Max_P pisze:
    > Witam,
    > stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu
    > na A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio
    > 200 km. Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia
    > pewnie dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak
    > wskazuje agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już,
    > to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze
    > niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Ta lista ma z czasem coraz bardziej inteligentnych, ba powiedziałbym
    intelektualnych i kulturalnych troli.

    KJ

  • 87. Data: 2011-01-07 15:32:07
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 13:24, Max_P pisze:
> [...]
    > to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze
    > niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Idiotyczna ta teza, na poziomie laika który o motoryzacji wie tyle co
    przez okno na parkingu zobaczy. Gdyby coroczne badania techniczne były
    rzetelne to problem marnego stanu technicznego aut został by w dużej
    mierze rozwiązany, bez znaczenia czy chodzi o graty 3,5 czy 25 letnie.

  • 88. Data: 2011-01-07 15:46:16
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 22:30, Cavallino pisze:
    > Tacy starzy, a tacy naiwni.
    > Naprawdę wierzycie że coś takiego może mieć miejsce w tym kraju?

    Jest możliwe bo dlaczego miało by nie być ? Kwestia tylko czy ekipie
    rządzącej będzie się chciało zająć tym problemem. Skoro panuje
    ignorancja w tym temacie ze strony każdej partii rządzącej od 1989r to
    nic dziwnego że brakuje zmian na lepsze. Ale to jest wykonalne.

  • 89. Data: 2011-01-07 15:52:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jest możliwe bo dlaczego miało by nie być ?

    Z tych samych powodów, dla których nie było możliwe przez ostatnie 20 lat?

> [...]
    >1989r to nic dziwnego że brakuje zmian na lepsze. Ale to jest wykonalne.

    Teoretycznie - oczywiście.
    Praktycznie - już dawno by było zrobione, gdyby komukolwiek zależało.

    Jest jedna szansa - musi zginąć jakaś ważna osoba, w samochodzie w którym
    kupiono przegląd za flaszkę.

  • 90. Data: 2011-01-07 15:52:56
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:
    > Patrz, tyle razy probowalem i jak siedzieli na ogonie, tak siedza.

    Niemożliwe.
    (tzn. wierzyć się nie chce)

    > Pomaga jedynie faktyczne przyhamowanie, takie blysniecie stopami nic nie
    > daje.

    Czyli nie wierzysz tylko w jedenz podanych przez mnie elementow?
    To ciekawe, że zmiana prędkości u ciebie wyklucza hamownaie.
    ;-)

    > Kolega widze z tych "zyciowych".

    Nie.
    Z tych znających życie.
    Propozycja pokazania jak działają te metody nadal aktualna.
    :-)

    --
    Bydlę