  • 21. Data: 2011-01-06 17:13:48
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 Jan 2011 12:36:16 +0000, kamil wrote:
    >MHM, 5 letnia 911-tka bedzie hamowac i trzymac sie drogi gorzej, od
    >jakiegos nowego Srundaja, ktory caly kosztuje mniej niz komplet hamulcow
    >do tej 911tki.

    No i dlatego byc moze ma stare hamulce :-P

    J.

  • 22. Data: 2011-01-06 17:19:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 13:24:36 +0100, Max_P wrote:
    >stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu na
    >A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio 200 km.
    >Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia pewnie
    >dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak wskazuje
    >agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z
    >ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo
    >6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Ale co - same starocie w karambolu staly ? :-)

    Moze i nie powinny, ale moje prosi o dyspense :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-01-06 17:22:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 13:29:44 +0100, Cavallino wrote:

    >Bo ponieważ?
    >Przy 130, nie mówiąc o 140 to się same ze starości rozpadają?

    Cavalino, to na pewno Ty ? nie poznaje kolegi :-)

    Zawsze twierdziles ze posiadania staroci trzeba zabronic, czyzby zabce
    stuknal juz szosty krzyzyk ? :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-01-06 17:44:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-06 15:05, to pisze:
    > begin kamil

    > I jest w tym sporo prawdy, zauważyłem, że im większy złom tym zwykle
    > wolniej jedzie po wszelkich progach zwalniających, przejazdach kolejowych
    > itp.

    Taaaaa ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2011-01-06 18:00:18
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-01-06 16:52, Bydlę pisze:

    > Podaj, ile dokładnie.
    > ;>

    nie dostosowana do warunków jazdy ciulu

  • 26. Data: 2011-01-06 18:01:35
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-01-06 13:24, Max_P pisze:
> [...]
    > to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze
    > niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    większych kretynizmów dawno nie czytałem...

  • 27. Data: 2011-01-06 18:12:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze
    > niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    To trzeba wprowadzic ustawowy zakaz uczestniczenia w karambolach aut
    powyzej 5..noooo...6lat.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 28. Data: 2011-01-06 18:17:37
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-01-06 13:50, Max_P pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mniej więcej, oraz jeszcze parę drobnych spraw jak: nowe choćby przez
    > wymogi gwarancyjne są w miarę rzetelnie serwisowane, nie są na używkach,

    [...]

    ale tam się zbiły tylko "stare" auta ?

  • 29. Data: 2011-01-06 18:20:14
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-06 17:12, J.F. pisze:

    > Co do roku to pewnie nie, bo to pewnie kwestia mialy ABS czy nie :-)

    Nie chce kolejnego flejma na temat ABS, ale przyjmijmy, ze jest jaki
    jest, ale na pewno nie jest panaceum na wszelkie zdarzenia drogowe i nie
    zmienia praw fizyki.

    > Przy czym opanowanie sterowalnego hamowania nie jest takie trudne.

    Ale trzeba miec gdzie sterowac :)
    Kiedys spieprzalem rowem przed TIRem, ktoren zapragnal zaparkowac na
    moim tylku (auto przede mna stanelo probujac skrecic w lewo, WIEDZIALEM,
    ze TIR nie ma szans wyhamowac). Naprawde nielatwo sie przelamac, zeby
    swiadomie zejsc poza droge.
    Tego skrecajacego tir zmiotl z drogi. Chlopak i laska rannni, ale o
    wlasnych silach wyszli z auta.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 30. Data: 2011-01-06 18:22:08
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Przyczyna wypadkow jest predkosc, widza zle warunki drogowe ale cisna bo
    > auto jakos jedzie przed siebie, o niczym dalej niz zderzak nie mysla i
    > masz karambol gotowy. Ale to kazdy wie.

    gówno prawda. Ze względu na zryte statystyki jak nie ma czego przyłatać
    to zawsze jest "niedostosował prędkości do warunków na drodze"