  • 31. Data: 2011-01-06 18:24:16
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:ig4shf$o4s$2@news.onet.pl...

    > większych kretynizmów dawno nie czytałem...

    Wątek ma już kilkadziesiat postow, a nie wypowiedzial sie do tej pory nikt z
    nowym autem :(

    Max

  • 32. Data: 2011-01-06 18:29:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-06 15:16, WOJO pisze:

    > Zdał podstawowy test - teraz czeka na propozycje spływające z partii
    > politycznych by zajął poczetne miejsce na najbliższej liście wyborczej :)

    No nie mówicie, że nastąpi reaktywacja Samoobrony czy LPRu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2011-01-06 18:31:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-06 18:01, Olo pisze:

    > większych kretynizmów dawno nie czytałem...

    Dawno, czyli od poprzedniego występu Maxa P? On tak ma regularnie, jak
    neelix i spółka. Wpadnie, rzuci podobnego posta, weźmie chipsy i colę i
    będzie miał ubaw z udanego trollingu.

  • 34. Data: 2011-01-06 18:35:50
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Max_P"

    >. Auta starsze niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    ciekawa teoria, niestety ja mam zgoła odmienną i uważam, że im nowsze
    auta tym większe badziewie.

  • 35. Data: 2011-01-06 18:36:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Bo ponieważ?
    > Przy 130, nie mówiąc o 140 to się same ze starości rozpadają?

    Bo ponieważ sam tak twierdziłeś - zapomniałeś?

  • 36. Data: 2011-01-06 18:39:48
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5
    > nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Kur... aż się boję jechać na A4 jak tam takie głupki jeżdzą.

  • 37. Data: 2011-01-06 18:45:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "moje_przedmioty"

    > Kur... aż się boję jechać na A4 jak tam takie głupki jeżdzą.

    ROTFL... :)

  • 38. Data: 2011-01-06 18:46:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Max_P w <news:ig4tsu$tcv$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Wątek ma już kilkadziesiat postow, a nie wypowiedzial sie do tej pory nikt z
    > nowym autem :(

    Wołasz, masz: nowym autem nie powinno sie przekraczać 120-150

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 39. Data: 2011-01-06 18:51:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-06 18:24, Max_P pisze:

    > Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Wątek ma już kilkadziesiat postow, a nie wypowiedzial sie do tej pory
    > nikt z nowym autem :(

    To tylko pokazuje bezsens twoich wynurzeń.
    Jedyne co jest tak naprawdę potrzebne w tym kraju, to wysokie kary za
    łapownictwo na przeglądach, rzetelność tychże przeglądów i horrendalnie
    wysokie kary za jazdę bez przeglądu (poza oczywistymi przypadkami, że
    się komuś zapomniało i sprawnym autem jeździ dwa dni bez).
    Plus do tego masa wyrywkowych kontroli dokumentów - w mieście, w dużym
    korku można to zrobić naprawdę sprawnie i dość bezpiecznie.

  • 40. Data: 2011-01-06 18:54:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie dostosowana do warunków jazdy ciulu

    PLONK