  • 11. Data: 2010-06-14 08:05:06
    Temat: Re: Sprzedam obiektyw Panasonic Lumix 45-200mm
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-06-14 09:55, Jakub Jewuła pisze:
    > (...)
    > Jesli pierwsze tak a drugie nie to sprzedaj osobie
    > prywatnej aparat badz obiektyw nawet wystawiajac
    > jej f-re VAT a dowiesz sie o co chodzi...

    O ile wiem, limity pozostały utrzymane z roku 2009:

    http://ksiegowosc.infor.pl/komunikaty/113612,Zwolnie
    nia-z-obowiazku-stosowania-kas-fiskalnych-w-2010-r.h
    tml

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 12. Data: 2010-06-14 08:12:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4c15e2b9$1@news.home.net.pl...
    > O ile wiem, limity pozostały utrzymane z roku 2009:
    > http://ksiegowosc.infor.pl/komunikaty/113612,Zwolnie
    nia-z-obowiazku-stosow
    > ania-kas-fiskalnych-w-2010-r.html

    I nic to wspolnego nie ma z poruszanym tematem.

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 25 czerwca 2007 r.
    w sprawie kas rejestrujących

    § 4. Zwolnień od obowiązku ewidencjonowania, o których mowa w § 2 i 3,
    nie stosuje się bez względu na wysokość osiąganych obrotów:
    5) przy dostawie:
    b) sprzętu fotograficznego, z wyłączeniem części i akcesoriów do sprzętu
    i wyposaSenia fotograficznego, (ex PKWiU 33.40.3);

    Milego dnia wszystkim, ktorzy posprzedawali swoje aparaty
    kupione uprzednio "na firme" ;)

  • 13. Data: 2010-06-14 08:12:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hv4neg$71e$1@inews.gazeta.pl...
    > możesz wystawić fakturę na osobę fizyczną :-)

    I co z tego?

  • 14. Data: 2010-06-14 08:17:11
    Od: PaPi <...@...3>

    > Milego dnia wszystkim, ktorzy posprzedawali swoje aparaty
    > kupione uprzednio "na firme" ;)

    Nie mozesz sprzedac panu Jozkowi obiektywu a faktury wystawic np. na
    najblizszy kiosk ruchu ?
    Przeciez nie ma obowiazku wliczania w koszty faktury zakupowej. Nie ma
    nawet obowiazku podpisywania odbierajacego pod faktura.

  • 15. Data: 2010-06-14 08:18:43
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-06-14 10:12, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > b) sprzętu fotograficznego, z wyłączeniem części i akcesoriów do sprzętu
    > i wyposaSenia fotograficznego, (ex PKWiU 33.40.3);

    Ups, dobrze wiedzieć ;-)
    A swoją drogą - co za durny ustęp.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 16. Data: 2010-06-14 08:23:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie mozesz sprzedac panu Jozkowi obiektywu a faktury
    > wystawic np. na najblizszy kiosk ruchu?

    Nie moge.

  • 17. Data: 2010-06-14 08:31:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał
    > Chodzi o to, ze jak sprzedasz jakikolwiek sprzet foto osobie nie
    > prowadzacej
    > DG to z automatu musisz "zafundowac sobie" kase fiskalna.

    Konkretnie foto ?
    Przeciez jest jakas kwota sprzedazy wolna od kasy - a przynajmniej
    byla.

    J.

  • 18. Data: 2010-06-14 08:35:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Konkretnie foto ?
    > Przeciez jest jakas kwota sprzedazy wolna od kasy - a przynajmniej
    > byla.

    Ustawy sie nie czytalo? ;)

  • 19. Data: 2010-06-14 08:36:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A swoją drogą - co za durny ustęp.

    Widac odpowiedzialny urzednik popatrzyl na allegro, albo po
    znajomych i doszedl do wniosku ze ktos go tu oszukuje :-)

    Ale zaraz obiektyw luzem to jest sprzet fotograficzny czy czesc do
    sprzetu fotograficznego ?

    J.

  • 20. Data: 2010-06-14 10:47:38
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Widac odpowiedzialny urzednik popatrzyl na allegro, albo po
    > znajomych i doszedl do wniosku ze ktos go tu oszukuje :-)

    Mysle, ze powod jest inny - "oficjalni dystrybutorzy"
    zalatwili sobie przepis uwalajacy drobna konkurencje...