  • 1. Data: 2010-06-12 20:16:59
    Temat: Nikon D60 - jak zgrac zdjecia kabelkiem pod win2000
    Od: "Grzechu" <m...@m...com>

    Mecze sie juz kilka godzin ze zgraniem zdjęć pod Windows 2000 aparatu Nikon
    D60 za pomoca kabelka mini usb.
    Po podlaczeniu aparatu i pstryknieciu "ON" pojawia sie okienko "Trwa
    znajdowanie nowego sprzetu" (windows prosi o sterownik).
    Niestety nie mam plyty ze sterownikami i instrukcji.
    Jaki konkretnie sterownik / oprogramowanie zainstalowac?
    Czy cos trzeba ustawic w aparacie?

  • 2. Data: 2010-06-12 20:37:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-12 22:16:59 +0200, "Grzechu" <m...@m...com> said:

    > Czy cos trzeba ustawic w aparacie?

    Użyć czytnika kart.
    Jak nie ma, to na stronę nikona, po sterowniki, ale jak znam życie i
    firmę N to ich tam nie będzie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-06-12 21:45:22
    Od: mt <t...@i...pl>

    JA pisze:

    > Użyć czytnika kart.
    > Jak nie ma, to na stronę nikona, po sterowniki, ale jak znam życie i
    > firmę N to ich tam nie będzie.

    No to coś słabo znasz to życie ;) voila:
    http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/25537

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-06-15 10:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mt" <t...@i...pl> napisał
    > No to coś słabo znasz to życie ;) voila:
    > http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/25537

    Tylko sprawdzcie predkosci obu rozwiazan.
    Bo cos mi smierdzi ze nie udaje to USB Mass storage, bo by wtedy
    nie potrzebowalo 40MB drivera :-)

    A inne moga byc znacznie wolniejsze .

    J.

  • 5. Data: 2010-06-15 10:22:58

    On 15.06.2010 12:20, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Tylko sprawdzcie predkosci obu rozwiazan.
    > Bo cos mi smierdzi ze nie udaje to USB Mass storage, bo by wtedy nie

    pictbrigde z tego co pamiętam stosuje.

    --
    http://szumofob.eu