  • 1. Data: 2010-06-12 06:55:35
    Temat: Lekturka obowiazkowa
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.jacanaent.com/Photos/Iconic/!Iconic.htm
    Najlepsze jest to, że dużo z tego gmerane szopem (na miarę
    współczesności oczywiście z manipulacją na żywo włącznie).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-06-12 15:33:29
    Temat: Re: Lekturka obowiazkowa
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > http://www.jacanaent.com/Photos/Iconic/!Iconic.htm
    > Najlepsze jest to, że dużo z tego gmerane szopem (na miarę współczesności
    > oczywiście z manipulacją na żywo włącznie).

    Fajne - tyle znanych w jednym miejscu. A co do gmerania - ciekawostka:
    http://www.jacanaent.com/Photos/Iconic/050.jpg - wersja chyba raczej bez
    retuszu
    http://www.sztuka.pl/uploads/pics/1185p.jpg - dodano dymy, usunieto zegarki
    z rąk żołnierza w prawym dolnym rogu :)

    tutaj inna wersja
    http://www.chaldej.de/

    Okazuje się, że mamy 2 zdjecia - symbole. Inne ułożenie flagi, żołnierzy.
    Zdjęcia oczywiście pozowane.

    MaW

  • 3. Data: 2010-06-12 15:40:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MaW pisze:
> [...]
    > http://www.sztuka.pl/uploads/pics/1185p.jpg - dodano dymy, usunieto
    > zegarki z rąk żołnierza w prawym dolnym rogu :)

    Dziś usunięto by ajfona :)
    Ludzie się nie zmieniają tylko gadżety...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /globalne ocieplenie skutkiem globalnego zlodowacenia - więcej pij,
    mniej pal/

  • 4. Data: 2010-06-12 15:53:38
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > Dziś usunięto by ajfona :)
    > Ludzie się nie zmieniają tylko gadżety...

    Jak wiadomo Armia Czerwona słynęła z "zamiłowania" do naręcznych zegarków,
    które zawsze były "zdobyczne". Moja babcia wie coś na ten temat :)
    Przy okazji: słyszalem, że cenzura doczepiła się do zdjęcia Chruszczowa obok
    któregoś z zachodnich polityków: zachodni polityk miał na głowie kapelusz, a
    Chruszczow - nie. Kazano więc "dorobić" kapelusz na głowie przywódcy Kraju
    Rad. Następnego dnia w gazecie ukazalo się zdjęcie Chruszczowa z dwoma
    kapeluszami - jednym na głowie, drugim w ręku :)

    Pozdrawiam
    MaW

  • 5. Data: 2010-06-12 15:54:52
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

> [...]
    > Najlepsze jest to, że dużo z tego gmerane szopem (na miarę
    > współczesności oczywiście z manipulacją na żywo włącznie).

    Jezus jednak dobrze kombinował z tym objawieniem przed epoką fotografii

  • 6. Data: 2010-06-12 16:49:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 12 Jun 2010 17:33:29 +0200, MaW wrote:
    > Fajne - tyle znanych w jednym miejscu. A co do gmerania - ciekawostka:
> [...]

    Przeciez na tym, jak mowisz, bez retuszu ten dym tez jest, tylko drugie
    zdjecie ma zdecydowanie wiekszy kontrast.

    > usunieto zegarki z rąk żołnierza w prawym dolnym rogu :)

    *Zegarek*, z prawej reki. Pytanie na ile to byl retusz, a na ile znikl w
    wyzartych swiatlach.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2010-06-12 17:19:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Michal Tyrala pisze:
> [...]
    > zdjecie ma zdecydowanie wiekszy kontrast.
    > *Zegarek*, z prawej reki. Pytanie na ile to byl retusz, a na ile znikl w

    W grupie samców zawsze znajdzie się taki, który powie, że słońce jest
    zimne, a śnieg czarny :)
    http://grejt.grejt.pl/temp/retusz.gif

    Tak na marginesie, oba dymy są imo lipne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 8. Data: 2010-06-12 18:10:44
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez na tym, jak mowisz, bez retuszu ten dym tez jest, tylko drugie
    > zdjecie ma zdecydowanie wiekszy kontrast.

    Nie ten. Własnie nie. Tu jest wiecej o montażu
    http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-49923.
    html
    na zdjeciu 3 jest dym użyty do poprawienia oryginału

    MaW

  • 9. Data: 2010-06-12 20:45:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-12 17:33:29 +0200, "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> said:

    > tutaj inna wersja
    > http://www.chaldej.de/
    >
    > Okazuje się, że mamy 2 zdjecia - symbole. Inne ułożenie flagi, żołnierzy.
    > Zdjęcia oczywiście pozowane.

    Obejrzyj "Sztandar Chwały" Inna flaga, inne miejsce, ta sama wojna, ta
    sama potrzeba:
    Pranie mózgu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-06-12 22:28:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 12 Jun 2010 20:10:44 +0200, MaW wrote:

    > Nie ten. Własnie nie. Tu jest wiecej o montażu
    > http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-49923.
    html
    > na zdjeciu 3 jest dym użyty do poprawienia oryginału

    http://kbns.zonk.pl/tmp/dym.jpg

    Ten sam, wiec 050.jpg juz jest manipulowane.