  • 31. Data: 2010-06-16 09:56:52
    Temat: Re: Sprzedam obiektyw Panasonic Lumix 45-200mm
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > źródła.
    > Jeżeli masz wątpliwości, to kierujesz do właściwego do miejsca
    > zamieszkania (prowadzenia DG) urzędu skarbowego pisemne zapytanie, z
    > prośbą o odpowiedź i podanie podstawy prawnej (z tym drugim to różnie
    > bywa). Jeżeli masz ochotę to zaznaczasz że pytanie kierujesz konkretnie do
    > działu kontroli skarbowej.
    > Jak sam robiłem coś takiego akurat nie związanego z fotografią, to kazali
    > mi zanabyć na miejscu znaczki za ileś tam i chyba po 14 dniach albo 1
    > miesiącu odpowiedź była do odbioru w US.

    Mozesz ja sobie powiesic na scianie obok widoczka z wakacji -
    ma wartosc wylacznie sentymentalna ;)

    Jedyne sensowne wyjscie to "wiazaca interpretacja", ale dla jednego
    obiektywu troche za duzo zachodu ;)

  • 32. Data: 2010-06-16 10:45:02
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-16 10:56, Jakub Jewuła pisze:

    [...]
    > Mozesz ja sobie powiesic na scianie obok widoczka z wakacji -
    > ma wartosc wylacznie sentymentalna ;)

    Niekoniecznie.
    Poza tym nie oszukujmy się, jak zechcą coś znaleźć, to zawsze znajdą...

    > Jedyne sensowne wyjscie to "wiazaca interpretacja", ale dla jednego
    > obiektywu troche za duzo zachodu ;)

    Wobec tego rozwiązanie najprostsze... dokup do obiektywu filtr i
    sprzedaj całość jako akcesoria fotograficzne, np. wzmacniacz optyczny z
    szkłem tłumiącym ;)

    --
    Pozdrawiam Miłosz.

  • 33. Data: 2010-06-16 11:01:25
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1006151908220.3472@quad..
    .

    > Co nijak nie zwolni go z obowiązku wystawienia paragonu.
    > Jeśli z okazji wzięcia faktury przy zakupie "konsumenckim" nie
    > dostajesz paragonu, to wcale nie znaczy, że on nie jest wystawiany!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    No jest wystawiany , bo musi być podpięty pod tę właśnie Fak.(kopię),
    oryginał zabiera delikwent.

    elm

  • 34. Data: 2010-06-16 12:22:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Niekoniecznie.
    > Poza tym nie oszukujmy się, jak zechcą coś znaleźć, to zawsze znajdą...

    Oczywiscie, dlatego nie warto sie zamemu podkladac.